وبلاگ آفتاب

هوای ناسالم تهران در بعضی مناطق پرتردد

هوای ناسالم تهران در بعضی مناطق پرتردد

وبلاگ آفتاب: بر طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(9 اسفند ماه) همزمان با ترافیک شامگاهی افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم برای گروههای حساس در پاره ای از مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، برمبنای پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران بامداد روز دوشنبه (۹ اسفندماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی بر میزان غلظت آلاینده ها افزوده می شود و کیفیت هوا در بعضی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروههای حساس قرار می گیرد. با افزایش تدریجی تندی باد در طول روز، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها فراهم خواهد شد.

وزش باد مؤثر تا اواخر وقت دوشنبه (۹ اسفندماه) ادامه دارد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار می گیرد، با این وجود همزمان با ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم برای گروههای حساس در پاره ای از مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.

صبح روز سه شنبه (۱۰ اسفندماه) باتوجه به عدم تردد خودرو ها در روز تعطیل کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل قبول قرار خواهد گرفت. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهدنمود.

این شرایط جوی تا اواخر وقت سه شنبه (۱۰ اسفندماه) ادامه دارد و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار می گیرد، هر چند در ساعات پرتردد شامگاهی افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در پاره ای از مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۲ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.




منبع:

1400/12/09
20:31:19
itemprop="bestRating">5
629
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد