وبلاگ آفتاب

عرضه محصولات نانویی برای ضدعفونی و پاک کننده نانویی برای خانه تکانی

عرضه محصولات نانویی برای ضدعفونی و پاک کننده نانویی برای خانه تکانی

برخی از شرکتهای فناوری با تولید محصولات پاک کننده و شوینده مبتنی بر نانو روش هایی را برای ضد عفونی کردن، لک زدایی و پیشگیری از ایجاد شوره در سطوح و حذف حشرات در منازل در هنگام خانه تکانی ارائه کردند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ستاد نانو، یکی از شرکتهای تولید کننده تی آنتی باکتریال نانویی تولید کرده که قابلیت حذف درصد زیادی از باکتری ها و قارچ ها را دارد و جهت از بین بردن گرد و غبار و شستشوی سطح زمین در بخش های منازل مناسب می باشد. تی آنتی باکتریال این شرکت از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و بنابراین مقاومت بسیار زیادی دارد ضمن آنکه به علت نازک بودن الیاف آن میتوان در تمیزکاری منافذ بسیار ریز مفید باشد.
حذف رطوبت و آلودگی های چرب از دیگر قابلیت های این تی آنتی باکتریال است که سبب کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می شود.
یکی دیگر از شرکتهای تولید کننده مواد پاک کننده، محلول های پاک کننده نانویی سطوح استیل، اسپری پاک کننده صفحات نمایش LED، LCD، محلول پاک کننده چندمنظوره و اسپری پاک کننده شیشه برپایه فناوری نانو را به بازار عرضه نموده است.
این شرکت همینطور برای تمیز کردن بخش های مختلف خودرو، محصولات ویژه ای در سبد خود دارد که شوینده موتور و بدنه خودرو بدون استفاده از آب همچون این محصولات هستند.
یکی دیگر از شرکتهای فناور کیسه زباله و پیش بندهای مقاوم نانویی تولید کرده که استقامت بالایی نسبت به کیسه زباله های رایج دارند.
یکی دیگر از شرکتهای فناور طیف وسیعی از محصولات نانو همچون اسپری پاک کننده انواع شیشه، محلول پاک کننده سینک ظرفشویی، اسپری پاک کننده و براق کننده چوب، محلول پاک کننده چندمنظوره، اسپری پاک کننده صفحات نمایش، محلول زمین شوی، اسپری پاک کننده فرش و موکت، اسپری پاک کننده پارکت و اسپری پاک کننده چرم برای خانه تکانی دارد. اسپری پاک کننده بدنه خودرو، اسپری پاک کننده لاستیک، اسپری پاک کننده داشبورد و اسپری پاک کننده موتور خودرو از دیگر محصولات این شرکت به حساب می آید.
یکی دیگر از شرکتهای فناور سطل زباله آنتی باکتریال را عرضه نموده که برای پیشگیری از رشد باکتری ها و قارچ ها در داخل سطل زباله مناسب می باشد.
علاوه بر اینها محققان یکی دیگر از شرکتهای فناور افشانه گیاه خزر نوعی حشره کش گیاهی خانگی دارد که برای مقابله با این حشرات مناسب می باشد.
برای شستشوی البسه که این روزها به علت خانه تکانی شاید حجم زیادی داشته باشند، یک شرکت مایع لباسشویی حاوی نانوذرات نقره با خاصیت آنتی باکتریال تولید و به بازار عرضه نموده است.
اسپری آب گریزکننده برای سطوح فلزی، سطوح رنگ شده، شیشه، چوب، MDF، سنگ، آجر، کاشی و سرامیک از محصولات ساخته شده یکی از شرکت ها است که الان در بازار موجود است. این اسپری های آب گریزکننده مانع از شوره زدن و جذب آلودگی و پوسته پوسته شدن زیرلایه می شود و در مدت زمان کوتاهی خشک می شوند.




منبع:

1400/12/06
13:04:30
itemprop="bestRating">5
627
تگهای خبر: فناوری , محصولات , محقق , نانو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد