وبلاگ آفتاب
مصطفی احمدی با مهر مطرح كرد؛

مهران مدیری چرا راضی به بازگشت دورهمی شد؟

مهران مدیری چرا راضی به بازگشت دورهمی شد؟

وبلاگ آفتاب: تهیه كننده مجموعه دورهمی درباره دلیلهای مهران مدیری، مجری این برنامه برای بازگشت این مجموعه به تلویزیون و زمان بندی آغاز ضبط و پخش سری جدید این مجموعه توضیحاتی ارائه نمود.



سید مصطفی احمدی تهیه كننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» درباره تولید و پخش سری جدید این مجموعه با وجود اعلام قطعی منتفی شدن دنباله آن، به خبرنگار مهر اظهار داشت: با عنایت به استقبال كم نظیر بینندگان عزیز از چند سری قبل برنامه «دورهمی»، همین طور پیشنهاد سازمان صداوسیما و تاكید مهران مدیری در خصوص آنكه برنامه ای تولید شود كه همه مردم در سراسر كشور بدون پرداخت هزینه امكان دسترسی به آنرا داشته باشند و موجب بهتر شدن حال مردم شود، تصمیم گروه بر آن شد كه تولید «دورهمی» برای پخش از تلویزیون را مجدداً آغاز نماییم.
احمدی درباره اینكه چه تغییراتی مقرر است در این برنامه صورت گیرد، اظهار نمود: «دورهمی» هم اكنون با همان سبك و ساختار قدیمی به آنتن بازمی گردد و با تشكیلِ اتاق فكر مشغولِ ایده پردازی برای اضافه كردن بخش های جذاب و گوناگون به برنامه هستیم كه به تدریج در طول كار صورت خواهد گرفت. مهران مدیری و مصطفی احمدی
وی همین طور در پاسخ به شروع ضبط این مجموعه عنوان كرد: بزودی ضبط و تصویربرداری مجموعه را آغاز می نماییم و «دورهمی» طی یك یا دو هفته آینده روی آنتن شبكه نسیم می رود.
تهیه كننده «دورهمی» درانتها در پاسخ به اینكه این مجموعه چه رویكرد جدیدی برای رضایت مخاطبان دارد هم عنوان كرد: طی بیشتر از سی سال فعالیت هنری ِ مهران مدیری، همواره شاهد نوآوری و ارائه سبك های گوناگون از ایشان در كارهای مختلف بوده ایم كه مورد توجه مردم هم قرار گرفته و در سری جدید برنامه «دورهمی» هم این اتفاق تكرار خواهد شد.


منبع:

1398/08/25
01:58:08
itemprop="bestRating">5
4409
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد