وبلاگ آفتاب

پیشنهاد تشکیل اتاق فکر دولت سیزدهم در دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد تشکیل اتاق فکر دولت سیزدهم در دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ آفتاب: در جلسه هم اندیشی معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه شهید بهشتی، مرکز بررسی های راهبردی نهاد ریاست جمهوری و مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، پیشنهاد تشکیل اتاق فکر دولت سیزدهم در دانشگاه شهید بهشتی عنوان شد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر بابک شکری، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه شهید بهشتی در ابتدای این جلسه درباب پیشنهاد تشکیل اتاق فکر دولت سیزدهم در دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: ما ۱۵ طرح کلان ناظر بر حل مسائل کشور را در داخل دانشگاه بررسی کردیم و اعلام آمادگی می نماییم تا ظرفیت علمی این دانشگاه را در خدمت حل مسائل کشور قرار دهیم.

در این جلسه دکتر سید جواد سادات به نمایندگی از مرکز بررسی های راهبردی نهاد ریاست جمهوری، آمادگی مرکز بررسی را در امتداد هم افزایی با دانشگاه ها اعلام نمود و اظهار داشت: باید به شدت مراقبت نماییم تا در حلقه لایتناهی موازی کاری مطالعاتی اسیر نشویم.

دکتر سید مهدی پاکذات، سرپرست مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری نیز در ادامه، ضمن بیان طبقه بندی جایگاه دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و اندیشکده ها، اظهار داشت: با رعایت حدود و مرزهای مطالعاتی می توانیم به همکاری همه جانبه دست پیدا نماییم.

پاکذات افزود: ما مدیریت پژوهش را یکی از وظایف خود در مرکز می دانیم، پس این آمادگی را داریم تا در حلقه های به هم متصل بتوانیم ناظر بر حل مسائل کشور گام های عملی را برداریم.

بنابر اعلام روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری؛ این جلسه امروز (یکشنبه ۲۶ دی) به میزبانی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با حضور مدیران گروههای علمی و مدیران این مرکز انجام شد.





منبع:

1400/10/26
20:53:31
itemprop="bestRating">5
826
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد