وبلاگ آفتاب
لطیفی با وبلاگ آفتاب مطرح كرد؛

هفت باید زنده شود

هفت باید زنده شود

وبلاگ آفتاب: محمدحسین لطیفی مجری برنامه تلویزیونی هفت ضمن اشاره به برخی دلیلهای منجر به عدم جریان سازی فصل جدید برنامه، بر لزوم پخش زنده این برنامه تاکید کرد.



محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون که این شب ها اجرای برنامه «هفت» را در شبکه سه سیما برعهده دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتقادها به فصل جدید این برنامه و این که چرا در فضای سینمایی برنامه ای جریان ساز نیست اظهار داشت: البته شخصاً جریان سازی به هر قیمتی را قبول ندارم. با این وجود من در این سه سالی که اجرای برنامه را بر عهده داشتم که دو سال آن به کرونا خوردیم و برنامه چند باری هم قطع شد. در این دو سال سینما هم گرفتار شرایطی بد شد که امیدوار هستم سینما راه بیفتد و شرایط خوب شود.
وی این که برخی برنامه را خنثی می دانند، تأیید کرد و اظهار داشت: اما این تصمیم را که خودم را از میز نقد برنامه جدا کردم، هنوز کار درستی می دانم.
مجری برنامه «هفت» درباره ایده آل خودش برای این برنامه و اتفاقاتی که دوست دارد در آن رقم بخورد توضیح داد: ایده آل من این است که ساعت پخش برنامه «هفت» از ساعت ۱۲ شب به ۱۰ شب بیاید و دوم این که باید زنده باشد. این انتقاد را خود من هم به برنامه دارم. از طرفی هم امیدوار هستم این برنامه کمک دهنده ای به اکران فیلم ها باشد و ما بتوانیم مردم را به سینما رفتن تشویق نماییم و تأثیری روی فروش فیلم ها داشته باشیم.
لطیفی در ادامه تاکید کرد: وظیفه من بعنوان کارگردانی که اجرای برنامه «هفت» را به عهده دارم به دست آوردن هدفی برای کل سینماست و امیدوار هستم آن اتفاق خوشایند رخ دهد.
فعلاً نباید سریالی درباره سردار سلیمانی ساخته شود
این کارگردان که قبل از این درباره ارتباط خود با سردار سلیمانی سخن گفته بود و بتازگی کارگردانی یک کتاب صوتی درباره این شهید را برعهده داشت، درباره ساخت سریال درباره این قهرمان ملی عنوان کرد: معتقدم درحال حاضر نباید چنین سریالی ساخته شود بلکه اگر هم ایجاد می شود باید قصه درباره دیگرانی باشد که درباره او می گویند یا کاری می کنند. قصه باید از ایشان دور باشد نه مثل فیلم هایی چون گاندی که شخص محور روایت قرار گرفته است.
وی که چند سالی است کارگردانی سریال «سردار سنجرخان» را هم به عهده دارد، درباره سرانجام این سریال اظهار داشت: هنوز تعدادی از سکانس های سردار سنجرخان باقی مانده است اما به سبب بودجه تصویربرداری آن متوقف است.
این کارگردان درباره توقف های مکرر این سریال در طول چند سال اخیر بیان کرد: این سریال هر بار به سبب بودجه متوقف شده است.
لطیفی در آخر درباره بودجه این سریال اشاره کرد: کل بودجه پروژه سردار سنجرخان، به اندازه یک پیش قسط و درواقع یک دهم بودجه یک پروژه الف ویژه در تلویزیون است.


منبع:

1400/10/14
12:57:07
itemprop="bestRating">5
625
تگهای خبر: پروژه , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد