وبلاگ آفتاب
فردا صورت می گیرد

معرفی ۸ طرح استارت آپی حوزه اینترنت اشیاء به سرمایه گذاران خطرپذیر

معرفی ۸ طرح استارت آپی حوزه اینترنت اشیاء به سرمایه گذاران خطرپذیر

به گزارش وبلاگ آفتاب سی و هفتمین رویداد «دوشنبه های استارت آپی» در حوزه اینترنت اشیاء برای شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر در این عرصه، ۱۳ دیماه جاری برگزار می گردد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، سی و هفتمین رویداد «دوشنبه های استارت آپی» در حوزه اینترنت اشیاء به منظور سرمایه گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه گذاران و عرضه هشت استارت آپ در حوزه اینترنت اشیاء به سرمایه گذاران خطرپذیر به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می گردد.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، این رویداد از ساعت ۱۰ بامداد فردا شروع می شود و علاقه مندان می توانند جهت حضور در آن به لینک online.inif.ir/ch/demoday رجوع کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در جهت مأموریت خود در خصوص تأمین مالی توسعه فناوری و بخصوص فناوری های پیشرفته و اولویت دار، در چارچوب برنامه «هم سرمایه گذاری» با صندوق های پژوهش و فناوری، سرمایه گذاری جسورانه در استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر را شروع کرده است. در برنامه هم سرمایه گذاری، استارت آپ ها و دارندگان طرح های سرمایه پذیر، طرح و مدل کسب و کار خویش را به عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می کنند. در صورتیکه یکی از عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، بعد از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب و کار، تصمیم به سرمایه گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت آپ یا طرح سرمایه پذیر را تأمین می کند.




1400/10/12
22:39:53
itemprop="bestRating">5
681
تگهای خبر: اینترنت , اینترنت اشیا , پژوهش , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد