وبلاگ آفتاب
استاندار گلستان تاكید كرد:

ایجاد شبکه همدلی در استان گلستان

ایجاد شبکه همدلی در استان گلستان

به گزارش وبلاگ آفتاب گلستان استاندار گلستان با اشاره به این که همه باید تلاش نماییم تا حاشیه ها را کنار گذاشته و به توسعه استان بیاندیشیم، اظهار نمود: تنها راه این مساله ایجاد شبکه همدلی در استان است.


علی محمد زنگانه در گفت و گو با خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت واگذاری پروژه های عمرانی استان گلستان با اشاره به این که اقدامات ما در زمینه کنترل شیوع ویروس کرونا و همین طور تمرکز بر انتصابات شایسته نمی تواند ما را از اولویت های عمرانی و توسعه ای غافل کند، اظهار نمود: بصورت پیوسته شرایط پروژه های عمرانی استان را با معاونین و کارشناسان خبره استانداری رصد و بررسی می نماییم.
وی با اعلان اینکه باید در همه مجموعه ها از نیروهای بومی و داخلی استان حمایت کرد، اضافه کرد: هدف ما واگذاری پروژه های عمرانی استان به پیمانکاران و نیروهای بومی است و باید به مفهوم واقعی از توانمندی های استان حمایت کرد تا شاهد تبلور خلاقیت و نوآوری این عزیزان باشیم.
استاندار گلستان با اشاره به این که در نشست با پیمانکاران و فعالان حوزه عمرانی استان نیز بر این مساله که نگاه حمایتی در وضعیت مساوی به پیمانکاران بومی رشد و پیشرفت استان را تسریع می کند تاکید کردم، اظهار داشت: دلیل این مساله این است که نیروهای استان بطور قطع دلسوزی بیشتری برای اجرای پروژه ها خواهند داشت.
زنگانه با اعلان اینکه دستگاه های اجرائی در رابطه با پیمانکاران باید کمک کنند تا مشکلات آنان مرتفع شود، اشاره کرد: هرچه گفت و گو بین دستگاه های اجرائی و پیمانکاران افزایش یابد اختلاف سلیقه ها کمتر و مشکلات سریعتر مرتفع خواهند شد.
وی طرح نهضت ملی مسکن را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: اگر چنانچه استان طرح ها و الگوهای مناسبی در طرح نهضت ملی مسکن دارد می تواند با ارائه آن به مدیران ملی به موفقیت این طرح کمک نماید و همراهی خیرین مسکن ساز در پروژه نهضت ملی مسکن در پیشرفت این پروژه موثر خواهد بود.
استاندار گلستان جمعیت ۴۷ درصدی روستای استان را مزیتی باارزش دانست و اظهار داشت: باید مسکن این عزیزان در محیط روستایی اجرائی و سکونت آنان در روستاها تقویت شود.
زنگانه با تاکید بر این که با پشتیبانی از یکدیگر و ایجاد یک شبکه همدلی در استان حاشیه ها رفع خواهد شد، افزود: با همگرایی و همدلی است که اهداف متعالی مد نظر ما همچون رشد استان محقق می شود.




منبع:

1400/10/03
11:01:25
itemprop="bestRating">5
792
تگهای خبر: پروژه , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد