وبلاگ آفتاب

آغاز ثبت نام در هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا علوم پزشکی تهران

آغاز ثبت نام در هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا علوم پزشکی تهران

ثبت نام جهت شرکت در هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران که با شعار ˮدانشجو، نشاط، تعالی و آرمانگراییˮ برگزار می شود، از امروز اول دیماه شروع می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیتهای پرارزش دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، ورزشی، فرهنگی و... برگزار می گردد و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ) می توانند با عنایت به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت نمایند.
طبق اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا، دانشجویان از امروز تا ۱۵ دیماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با رفتن به اینجا در جشنواره ثبت نام و مدارک خویش را ارسال نمایند و فرایند داوری هم طبق جدول برنامه ریزی شده در بهمن ماه آخر می یابد.
بخش های این دوره از جشنواره شامل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی (قرآن و عترت، نماز، هنری و ادبی)، ورزشی، اجتماعی (فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه، فعال حوزه فرهنگی اجتماعی، تعهد حرفه ای)، بین الملل (دانشجویان خارجی) و دانشجوی نمونه و جامع است.
همچنین، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره، در نیمه اول اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می شود. دانشجویان علاقه مند می توانند از راه کانال اطلاع رسانی معاونت دانشجویی فرهنگی با شناسه @tumsvsca از اخبار و اطلاعیه های جشنواره آگاه شوند.
دانشگاه علوم پزشکی تهران، هدف از جشنواره دانشجویی ابن سینا، شناسایی، معرفی و تقدیر از استعدادها و فعالیتهای برتر دانشجویی در حیطه های مختلف، جلب توجه دانشجویان به فعالیتهای خودانگیخته، سخت کوشی و چندبعدی بودن، جلب توجه و حمایت اعضای هیئت علمی به فعالیتهای متنوع آنان و ایجاد روحیه رقابت سازنده بین دانشجویان، اساتید ایشان و دانشکده ها، از دیگر اهداف این جشنواره است.
متقاضیان می توانند برای دریافت پوستر هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران، اینجا کلیک کنند.




منبع:

1400/10/01
11:37:43
itemprop="bestRating">5
625
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد