وبلاگ آفتاب
مدیر كل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تاكید كرد

نشریات دانشجویی، عاملی مهم در بارور کردن فضای گفتمان دانشگاهی

نشریات دانشجویی، عاملی مهم در بارور کردن فضای گفتمان دانشگاهی

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: نشریات دانشجویی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از عرصه های مورد توجه کارهای فرهنگی و عاملی مهم در بارور کردن فضای بحث و گفتمان در دانشگاه ها شمرده می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، محمد هادی عسگری، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سخنرانی وبیناری در یکصدوششمین برنامه سه شنبه های علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، اظهار نمود: امروز نشریات دانشجویی به جایگاه بایسته و شایسته در کارهای فرهنگی و اجتماعی رسیده اند و ما نیز از نشریاتی که پیرو اهداف متعالی انقلاب و ارتقای شاخصه های فرهنگی است، حمایت می نماییم.
عسگری، ایجاد حس مسئولیت، مدیریت کارهای فرهنگی و تیم سازی برای نقش آفرینی در زمینه های مختلف را از دستاوردهای نشریات برای دانشجویان برشمرد و اشاره کرد: با شیوع کرونا، سامانه جامع نشریات دانشجویی با هدف سهولت دسترسی طراحی و اجرا شد که در این سامانه تمامی نشریات منطبق با قوانین بارگذاری می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، همین طور در یکصدوششمین برنامه سه شنبه های علمی فرهنگی آستان قدس رضوی و همزمان با روز دانشجو، قدیمی ترین نشریات دانشجویی، موجود در گنجینه رضوی معرفی و رونمایی گردید.
در حاشیه برگزاری این مراسم مجموعه ای از نشریات دانشجویی قبل و بعد از انقلاب در محل موزه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی در قالب نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفت.



1400/09/19
21:15:16
itemprop="bestRating">5
805
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد