وبلاگ آفتاب
جمعه ۱۲ آذر؛

نماینده مردم زابل میهمان دستخط می شود

نماینده مردم زابل میهمان دستخط می شود

به گزارش وبلاگ آفتاب برنامه دستخط شبکه پنج سیما جمعه ۱۲ آذر میزبان حبیب الله ده مرده نماینده مردم زابل در مجلس یازدهم شورای اسلامی می شود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «دستخط» شبکه پنج سیما جمعه ۱۲ آذر ساعت ۱۶ میزبان حبیب الله ده مرده نماینده مردم زابل در مجلس یازدهم شورای اسلامی خواهد بود.
ده مرده که پیش از این مسئولیت های مختلفی همچون استانداری سابق لرستان، سیستان و بلوچستان و کرمان را در کارنامه سیاسی خود ثبت کرده است، در این برنامه از نحوه تعامل دولت سیزدهم با مجلس یازدهم شورای اسلامی سخن خواهد گفت.
این مقام مسئول در این برنامه به تحلیل جایگاه و عملکرد مجلس شورای اسلامی، دغدغه های مردم و مشکل آب سیستان و بلوچستان و بررسی چاره ها خواهد پرداخت. ضمن این که ناگفته های حادثه تاسوکی از دیگر موضوع هایی است که در برنامه دستخط گفتگو خواهد شد.
«دستخط» که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.
این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶ از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

1400/09/11
23:33:58
itemprop="bestRating">5
989
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد