وبلاگ آفتاب

راه اندازی بزک کردن زندگی روزمره در ژاله

راه اندازی بزک کردن زندگی روزمره در ژاله

وبلاگ آفتاب: نمایشگاه آثار مولود عکاف زاده با عنوان بزک 28 آبان در گالری ژاله راه اندازی شد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی گالری، مجموعه آثار مولود عکاف زاده با عنوان «بزک» در گالری ژاله به نمایش درآمد.
در این نمایشگاه ۲۳ اثر وجود دارد که در خلق آنها از ترکیب مواد، آکریلیک، چاپ و دوخت استفاده شده است. آنچه در این تابلوها دیده می شود طراحی های سیاه و سفید فیگوراتیوی است که در حوزه اثر قرار گرفته اند و افرادی را در زندگی روزمره خود نشان میدهد. در لایه بعدی با بهره گیری از نخ های رنگارنگ، گلدوزی هایی با دست انجام شده که اشیاء مختلف را در کنار گل و گیاه های برآمده از نقوش اسلیمی و ختایی نشان میدهد.
عکاف زاده درباره آثار این مجموعه اظهار داشت: اهتمام کردم تجربه زیسته خود و آنچه در اطرافم هست را به صورتی درکارهایم وارد کنم. فضای خانه، محیط داخل آن، آدم ها واشیایی که در خانه هستند برای من اهمیت داشت و همین عناصر در کارهایم دیده می شود.
وی با اشاره به سبب استفاده از دوخت در آثارش اظهار داشت: من علاقه زیادی به کار با پارچه داشتم و با بهره گیری از تکه پارچه ها و کلاژ آنها آثاری را به وجود می آوردم. رفته رفته از کوک زدن برای اتصال پارچه ها استفاده کردم و به مرور دوخت و گلدوزی به شکل جدی تری وارد کارم شد. دوختن با تکرار و مداومت هم راه است و این کار کردن آرام و ممتد موجب می شود فرصتی برای تفکر داشته باشم و همه این ها دلیل جذابیت این تکنیک برای من است.
نمایشگاه «بزک» تا ۸ آذر در گالری ژاله به آدرس خیابان سمیه، پس از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست.


منبع:

1400/09/01
00:01:41
itemprop="bestRating">5
928
تگهای خبر: فضا , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد