وبلاگ آفتاب
توسط مؤسسه اندیشه شهید آوینی؛

دوران فعالیت شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان مستند می شود

دوران فعالیت شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان مستند می شود

دستاوردهای شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان و شیوه مردمداری ایشان با اهالی این منطقه محروم در قالب مستند، توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی ایجاد می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی، مستند بلند تلویزیونی «شهید شوشتری» مقطع زمانی حضور شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان را که دارای جنبه های مختلفی از درایت فرماندهی، نگاه مردمی و شیوه مواجهه با نیروهای شرور است را دربر می گیرد. حسن وزیرزاده کارگردان این مستند با بیان خبر تولید مستند «شهید شوشتری»، اظهار داشت: ایشان پس از فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در منطقه مستقر شدند و در ادامه راه ایشان، اقدامات قابل توجهی را سامان دهند. ما بوسیله دوستان شهید شوشتری همچون آقای شهریاری که در لحظه شهادت ایشان، در نزدیکی صحنه بود، روایت را پیش می بریم. این مستند می کوشد تا مخاطب را بیشتر با شهید شوشتری آشنا کند تا بوسیله گفت و گو با سران طوایف و همرزمان آن شهید، درباره ایشان بیشتر بدانیم.
این کارگردان افزود: شهید شوشتری را می توان شهید وحدت نامید و در مستند، نشان داده می شود که ایشان با چه روشی در قلب مردم جا باز کرد. شهید شوشتری بوسیله مردمداری، سازندگی را در منطقه ایجاد کرد. ما در این مستند به دنبال اثر بیوگرافیک نبودیم و تنها مقطع پایانی زندگی ایشان و کارهایی که در آن منطقه انجام دادند را مورد بررسی قرار می دهیم.
وزیرزاده در آخر اظهار داشت: شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان به دور از هرگونه خشونت، رویه مردمی را در پیش گرفت و باتوجه به موفقیت ها و علاقمندی هایی که نزد سران طوایف داشت، در نهایت خشم دشمن را ایجاد کرد تا ایشان را به شهادت برسانند.

1400/08/20
21:25:43
itemprop="bestRating">5
924
تگهای خبر: دستاورد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد