وبلاگ آفتاب
معاون آموزشی وزیر بهداشت تاكید كرد

کابوس دستیاری باید روزی آخر یابد

کابوس دستیاری باید روزی آخر یابد

به گزارش وبلاگ آفتاب معاون آموزشی وزیر بهداشت با تکیه بر این که کابوس دستیاری باید روزی آخر یابد، اظهار نمود: در آینده نزدیک وعده های دستیاران محقق خواهد شد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد با صدور اطلاعیه ای ضمن تاکید بر استفاده از تمام توان معاونین و مدیران و با همفکری و همیاری نمایندگان دستیاران، اظهار نمود: نشان خواهیم داد که بفضل الهی این وعده ها در آینده ای نزدیک محقق شده و با عمل گرایی از زحمات این نخبگان صبور و نجیب تقدیر خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی در این اطلاعیه آمده است:
«در دولت جدید یکی از اولویت های مهم و ضروری وزیر بهداشت و معاونت آموزشی، اصلاح ساختار دستیاری، افزایش کیفیت آموزش و تقویت معیشت این عزیزان از راه منابع مالی پایدار می باشد.
در این راه تبدیل دستیاری به شغل در دستور کار این معاونت قرار گرفته تا با استفاده از تمام ظرفیت کشور، این عزیزان از حداقل حقوق و مزایای یک پزشک عمومی بهره مند شوند.
ضمنا کاهش استرس های بی مبنا و دریافت کارانه مناسب با تغییر برخی آیین نامه های ناعادلانه، همچون فعالیتهایی است که در حال انجام می باشد.
اینجانب بعنوان معاون آموزشی وزارت متبوع ضمن استفاده از تمام توان معاونین و مدیران محترم و همفکری و همیاری نمایندگان دستیاران، نشان خواهیم داد که بفضل الهی این وعده ها در آینده ای نزدیک محقق شده و با عمل گرایی از زحمات این نخبگان صبور و نجیب تقدیر خواهیم کرد.
کابوس دستیاری در کشور ما باید روزی آخر یافته و به جای آن، فضایی آرام، امیدبخش و سرشار از انگیزه برای یادگیری و خدمت به بیماران جایگزین شود.»




منبع:

1400/08/10
22:59:48
itemprop="bestRating">5
1046
تگهای خبر: آموزش , فضا , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد