وبلاگ آفتاب
در گزارش وبلاگ آفتاب تأیید شد؛

عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت

عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت

وبلاگ آفتاب: عزت الله مهرآوران بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته بر اثر مبتلاشدن به کرونا از دنیا رفت.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته جمعه ۱۶ مهرماه بعد از چند روز مبتلاشدن به کرونا در بیمارستان آتیه درگذشت.
مهرآوران جزو هنرمندانی بود که هر ۲ دوز واکسن خودرا بوسیله موسسه هنرمندان پیشکسوت تزریق کرده بود اما با این وجود از روز چهارم مهر بواسطه عوارض مبتلاشدن به کرونا در بیمارستان بستری شد.
هژیر مهرآوران فرزند این بازیگر پیشکسوت در گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر درگذشت این بازیگر باسابقه و مطرح را تایید کرده است.
عزت الله مهرآوران در طول چند دهه فعالیت هنری هم بر صحنه تئاتر حضور داشته است و هم در سینما و تلویزیون. وی در سینما با کارگردانان مختلفی چون رضا عطاران، محمدرضا هنرمند و ابراهیم حاتمی کیا همکاری داشته است که می توان به «آژانس شیشه ای»، «مومیایی» و «خوابم می آد» اشاره نمود.
مهرآوران همین طور در سریال های مختلفی در فضای کمدی و ملودرام به ایفای نقش پرداخته و نقش های به یادماندنی از خود بجای گذاشته است که همچون آنها می توان به سریال «لیسانسه ها»، «دزد و پلیس»، «وضعیت سفید» و… اشاره نمود. مهرآوران در سریال های خانگی همچون «هیولا» و «می خواهم زنده بمانم» نیز به نقش آفرینی پرداخته بود و «ساخت ایران ۳» از آخرین پروژه های سریالی او بود. خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند را به خانواده مهرآوران و جامعه هنری تسلیت می گوید.


منبع:

1400/07/17
11:19:33
itemprop="bestRating">5
1085
تگهای خبر: بازی , پروژه , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد