وبلاگ آفتاب
در اولین قسمت پاییزی دست در دست ؛

قهرمان کشتی میهمان رسانه ملی شد

قهرمان کشتی میهمان رسانه ملی شد

به گزارش وبلاگ آفتاب امیرحسین زارع برنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی جهان و میلاد عرفان پور شاعر شناخته شده کشورمان جمعه ۱۶ مهر میهمان برنامه شبانگاهی دست در دست می شود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ «دست در دست» در اولین قسمت از فصل پاییزیِ ۱۴۰۰ خود، میزبان امیرحسین زارع قهرمان کشتی آزاد جهان است که بعد از ۳۲ سال، کشتی آزاد ایران را صاحب مدال طلای سنگین وزن در رقابت های قهرمانی جهان کرد.
همچنین میلاد عرفان پور؛ شاعر و بهرام پاییز؛ خواننده از دیگر میهمانان این برنامه هستند.
در توضیحات تکمیلی برنامه آمده است:
«دست در دست» بعنوان رسانه جهادگرانِ کار خیر و برنامه ای امیدبخش میزبان میهمانان مختلفی است. این چینشِ میهمان شامل چهره های فرهنگی، هنری، ورزشکاران و… می شود که ارتباطی با حال خوب مخاطب داشته باشند. از طرفی خیرین و نیکوکارانی که به هر شکلی در تلاشند تا به لحاظ معنوی یا مادی باری از روی دوش همنوعان خود بر دارند هم همچون میهمانان این برنامه هستند.
پویش نامه نویسی هم در این برنامه شکل گرفته که طبق آن، نامه تشکر از کسی که عمل مهربانانه و محبتی در حق ما انجام داده را شامل می شود.
این برنامه کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه ها ساعت ۲۳: ۰۰ و شنبه و یکشنبه هر هفته پس از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳: ۳۰ در جدول پخش برنامه های شبکه دو سیما قرار دارد.

1400/07/16
13:54:18
itemprop="bestRating">5
1216
تگهای خبر: تبلیغات , جهان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد