وبلاگ آفتاب

نخستین دیدار رسمی رئیس جدید رسانه ملی برگزار شد

نخستین دیدار رسمی رئیس جدید رسانه ملی برگزار شد

پیمان جبلی رئیس جدید صداوسیما نخستین دیدار رسمی خودرا با اهالی سینما برگزار کرد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی رئیس جدید سازمان صداوسیما امروز چهارشنبه ۷ مهرماه در دیدار با تعدادی از تهیه کنندگان سینما با اشاره به اینکه دغدغه فرهنگ عامل پیوند سینما و تلویزیون است با تاکید بر پیگیری همکاری و تفاهم بیشتر میان رسانه ملی و سینما اظهار داشت: نقطه تفاهم و اشتراک صداوسیما و سینما اهداف فرهنگی است و این که تصور شود سینما راه خویش را می رود و تلویزیون هم در راه خود حرکت می کند، نگاهی غلط است بلکه این دو نهاد اثرگذار باید در راه هم افزایی با هم حرکت کنند.
وی افزود: اگر هم بپذیریم که واژه رقابت در تعاملات این دو حوزه مصداق دارد، این رقابت یک رقابت رفاقتی است چونکه نگرانی های فرهنگی ای که سینما دارد، تلویزیون هم دارد و بالعکس، چالش های هر دو یکی است و مسائل دو نهاد هم واحد است و مطمئناً دغدغه مخاطب هم در هر دو حوزه مشابه و مشترک است و حتی رابطه مستقیم بین آنها برقرار است.
جبلی خاطرنشان کرد: همه ما چه دست اندرکاران سینما و چه عوامل رسانه ملی، مدیون مردم هستیم، اگر مردم از ما قهر کنند نه سینما می ماند و نه تلویزیون. بار اداره کشور به دوش مردم است و هم ما و هم سینما باید چشممان را به روی این حقایق باز نگه داریم و در هر حرکتی که می نماییم، باری از دوش مردم برداریم و نگذاریم خاطر مردم مکدر بشود.
رئیس رسانه ملی افزود: دوره جدید صداوسیما دوره نزدیک ترشدن هر چه بیشتر سینما و تلویزیون خواهد بود و امیدواریم همه تلاشهای مشترکمان به ادای دین به فرهنگ اسلامی مردم و کمک به اقتدار کشور بینجامد. البته این دفعه مسئولیت فقط بر دوش تلویزیون و رسانه ملی نیست و سینماگران هم باید در کنار رسانه ملی به تحقق این اهداف کمک کنند. بار فرهنگ کشور بر دوش همه نهادهایی است که در حوزه های متعدد مسئولیت دارند و باید با همکاری هم آنرا به سر منزل مقصود برسانند.
جبلی تاکید کرد: مبحث تفاهم بیشتر و دستیابی به راه های همکاری منسجم تر بین رسانه ملی و سینما را در دوران جدید مدیریتی صداوسیما دنبال خواهیم کرد و در نشست های هم اندیشی مستمر، پذیرای نظرات سازنده اهالی سینما خواهیم بود.
در این جلسه، غلامرضا موسوی، سید ضیاء هاشمی، محمد شایسته، محسن جاهد، ابوالحسن داودی، منوچهر شاهسواری و مرتضی شمسی، از تهیه کنندگان سینما هم دیدگاه های خویش را در مورد چگونگی کمک بیشتر رسانه ملی به سینماگران بیان نمودند. همچون این موارد، تمرکز تصمیم گیری برای مبحث تیزرهای تبلیغی برای محصولات فرهنگی همچون فیلمهای سینمایی، ارتقای تولید مشترک بین سینما و تلویزیون، مشارکت سینماگران در تولید برنامه های سینمایی تلویزیون و افزایش مبالغ خرید حق پخش محصولات سینمایی توسط تلویزیون بود.

1400/07/07
22:24:01
itemprop="bestRating">5
1066
تگهای خبر: سازمان , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد