وبلاگ آفتاب
هفتم مهر روی آنتن می رود؛

شنیدن ویژه برنامه رادیو سلامت برای روز جهانی قلب

شنیدن ویژه برنامه رادیو سلامت برای روز جهانی قلب

به گزارش وبلاگ آفتاب شبکه رادیویی سلامت ویژه روز جهانی قلب برنامه ای تهیه کرده و شنوندگان می توانند پرسش هایشان را از متخصص قلب و عروق که در برنامه حاضر است، بپرسند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قلب شبکه رادیویی سلامت ویژه برنامه ای را برای مخاطبان تدارک دیده است.
فاطمه بی تقصیر تهیه کننده در اینباره توضیح داد: با عنایت به این که روز چهارشنبه هفتم مهر ماه روز جهانی قلب است، بنابراین ما در برنامه پاسخگو روز چهارشنبه هفتم مهر ساعت ۸: ۱۵ بامداد به مبحث قلب و عوارض قلبی در اثر کرونا می پردازیم. دکتر اکبرزاده متخصص قلب و عروق در برنامه حاضر است و شنوندگان می توانند پرسش هایشان را پیرامون این مورد بپرسند.
برنامه پاسخگو در ۲ نوبت بامداد ها و عصرها پخش می شود. روز هفتم مهر ساعت ۱۵ هم به مبحث علایم خطر در بیماران قلبی اختصاص دارد و دکتر شفیعی متخصص قلب، راه های پیشگیری را به بیماران قلبی آموزش می داد.
این برنامه پنجم مهر ساعت ۱۵ هم به مبحث دیسک کمر اختصاص دارد و علی آشتیانی جراح مغز و اعصاب و فلوشیب ستون فقرات در برنامه پاسخگوی پرسش های شنوندگان است.

1400/07/05
14:15:55
itemprop="bestRating">5
1028
تگهای خبر: آموزش , جهان , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد