وبلاگ آفتاب

دعوت به همکاری در جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی

دعوت به همکاری در جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی

جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی از علاقه مندان به امور فناوری اطلاعات و شبکه، همین طور کارشناس انتشارات دعوت به همکاری می نماید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی از علاقه مندان به امور فناوری اطلاعات و شبکه دعوت به همکاری می نماید. شرایط عمومی شامل: مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مهندسی آی تی (IT)، نرم افزار و سخت افزار و یا دارای تجربه در حوزه های مرتبط؛ کارت اختتام خدمت (آقایان)؛ خلاق و مشتاق کار تیمی، مسئولیت پذیر، منعطف، دقیق و منظم؛ مهارت های اجتماعی بالا جهت ارتباط موثر با سایر همکاران، و شرایط اختصاصی شامل: تسلط کامل بر محیط ویندوز؛ تسلط کامل بر مایکروسافت آفیس؛ تسلط بر ویندوز سرور و مجازی سازی Hyper-V، ESXI و Vmware؛ توانایی برنامه نویسی و پشتیبانی پایگاه داده SQL؛ تسلط به مفاهیم شبکه در سطح CCNA و MCTNA و کانفیگ سخت افزارهای شبکه سیسکو و میکروتیک؛ تسلط به Microsoft Office (word، excel، visio)؛ توانایی مدیریت سایت و صفحات مجازی؛ (توانایی تولید محتوا بصورت عکس و کلیپ مزیت محسوب می شود) عنوان شده است.

براساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی، این واحد همین طور از علاقه مندان به امور چاپ و نشر کتاب دعوت به همکاری می نماید. شرایط عمومی شامل: مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد؛ کارت اختتام خدمت (آقایان)؛ خلاق و مشتاق کار تیمی و امور فرهنگی، و شرایط اختصاصی نیز شامل: آشنا به نرم افزارهای طراحی گرافیک نظیر فتوشاپ، این دیزاین، ایلاستریتور یا کورل؛ آشنا به پروسه چاپ افست عنوان شده است.

فارغ التحصیلان رشته های چاپ، گرافیک و ادبیات در اولویت هستند.

علاقمندان در صورت تمایل به همکاری رزومه خودرا در قسمت همکاری با واحد (جذب کارشناس IT، جذب کارشناس انتشارات) بارگذاری نموده و یا به آدرس تهران، خیابان کریمخان زند، نبش خیابان آبان شمالی (عضدی شمالی)، ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی، طبقه اول، جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی مراجعه کنند.






1400/06/20
20:59:28
itemprop="bestRating">5
1071
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه , سایت , سرور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد