وبلاگ آفتاب

برگزاری اولین رویداد ایده پردازی بازی و اسباب بازی توسط مرکز نوآوری جهاددانشگاهی بجنورد

برگزاری اولین رویداد ایده پردازی بازی و اسباب بازی توسط مرکز نوآوری جهاددانشگاهی بجنورد

وبلاگ آفتاب: خراسان شمالی اولین رویداد ایده پردازی بازی و اسباب بازی توسط مرکز نوآوری جهاددانشگاهی بجنورد برگزار می گردد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، این رویداد با محورهای بازی و اسباب بازی های تیمی، بازی و اسباب بازی های فکری، آموزشی و مهارتی، بازی و اسباب بازی با رویکرد آموزش مفاهیم شهروندی و بازی و اسباب بازی های سنتی، بومی و محلی برگزار می گردد.
بازی و اسباب بازی با مفاهیم دینی و زیارتی، بازی و اسباب بازی های الکترونیکی، بازی و اسباب بازی های محیطی- اجتماعی و بازی و اسباب بازی با مفاهیم دفاع مقدس از دیگر محورهای این رویداد است.
جوایز این مسابقات شامل نفر اول ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال خواهد بود و همینطور ایده های برتر در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد پذیرش و از حمایت های مالی و غیرمالی مرکز و پارک علم و فناوری استان هم برخوردار خواهند شد.
مهلت ثبت نام در این رویداد ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ و زمان برگزاری آن ۲۴ لغایت ۲۶ شهریورماه است و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به درگاه Evand.com/events/edaytoys رجوع نمایند.
مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی فعالیت می کند.
پارک علم و فناوری خراسان شمالی، شرکت شهرک های صنعتی استان، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد، بنیاد نخبگان، بانک تجارت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش خراسان شمالی، شهرداری بجنورد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و دفتر تسهیگری و توسعه محلی از مشارکت کنندگان برگزاری این رویداد هستند.




منبع:

1400/06/17
11:55:20
itemprop="bestRating">5
945
تگهای خبر: آموزش , اطلاعات , الكترونیك , بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد