وبلاگ آفتاب

تداوم محدودیت کارهای پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس

تداوم محدودیت کارهای پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس

وبلاگ آفتاب: با بیان دانشگاه تربیت مدرس، محدودیت های کارهای پژوهشی در این دانشگاه تا 30 مرداد ماه ادامه دارد.


به گزارش ایسنا، باتوجه به وخامت اوضاع کشور در شیوع سویه کرونا دلتا، کلیه فعالیت ها و محدودیت های کرونائی کشور در وضعیت جدیدی قرار گرفته است.
بنا بر اعلام معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس، محدودیت های کارهای پژوهشی در این دانشگاه نیز تا تاریخ ۳۰ مرداد ماه تداوم دارد.
بر این اساس، از آنجائیکه کارهای پژوهشی شرایط سطح ۴ قرار می گیرد، فعالیت آزمایشگاه ها طبق سطح بندی اعلام شده مدیریت می شود.
به این ترتیب، کارهای پژوهشی بسیار خاص و ضروری به تشخیص کمیته ایمنی دانشکده ها در حداقل زمان جمع بندی و متوقف اعلام شده است.
باتوجه به این شرایط، آن دسته از دانشجویانی که با اعمال محدودیت ها از کارهای پژوهشی میدانی و آزمایشگاهی محروم می شوند، دانشگاه بصورت متناسب افزایش مهلت تحصیل بدون احتساب در سنوات آموزشی و خوابگاهی و سایر موارد مرتبط، برای آنها لحاظ می کند.
کارهای پژوهشی، آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه تربیت مدرس نیز مشمول پروتکلهای ابلاغ گردیده به دانشگاه توسط مراجع ذی ربط است.
گفتنی است وضعیت سطح ۴، (اعلام وضعیت هشدار قرمز از طرف ستاد ملی کرونا) شامل محدودیت کامل و توقف تمامی فعالیت ها در سطح دانشگاه است و ورود به آزمایشگاه بصورت محدود و فقط بمنظور رسیدگی موجودات زنده و تعمیر و نگهداری تانک های ازت و فریزرها است.




منبع:

1400/05/28
13:50:30
itemprop="bestRating">5
888
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد