وبلاگ آفتاب

درمان دردهای عصبی با سی سنبر

درمان دردهای عصبی با سی سنبر

وبلاگ آفتاب: دم کرده گیاه سی سنبر همراه با عسل برای تشنج و آسم مفید بوده و مخلوط این گیاه با سرکه برای سردرد به کار می آید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، مهندس حسین راغ آرا، مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در این خصوص اظهار داشت: سی سنبر با نامهای دیگر سوسنبر، نمام، سه سنبل، حاشابری، آویشن وحشی، گیاهی با طبیعت خیلی گرم و خشک که فرح افزا و مقوی قلب است.

وی ضمن اشاره به این که سی سنبر برای سلامت معده و روده مفید می باشد و ترشح ادرار را زیاد می کند، اضافه کرد: مخلوط این گیاه با سرکه برای سردرد کاربرد دارد، برای دفع سکسکه نافع است و برای رفع حالت دفع قطره قطره ادرار هم مفید است؛ همینطور سنگ مثانه را خرد کرده و برای خوشبو کردن رحم استفاده می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، مهندس راغ آرا با اشاره به اینکه دم کرده آن همراه با عسل برای تشنج و آسم مفید می باشد، تاکید کرد: سی سنبر در استعمال خارجی برای قطع خونریزی بینی کاربرد دارد و همینطور برای تسکین دردهای عصبی مفید می باشد. میزان مصرف این گیاه 10 تا 15 گرم در روز به صورت دم کرده در یک لیتر آب است.






1400/05/23
11:10:24
itemprop="bestRating">5
898
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد