وبلاگ آفتاب
به علت شیوع كرونای دلتا؛

برگزاری فیزیکی یک رویداد تلویزیونی لغو شد

برگزاری فیزیکی یک رویداد تلویزیونی لغو شد

انجمن منتقدان فیلم آفریقایی آمریکایی گردهمایی سال جاری خویش را به صورت فیزیکی برگزار نمی نماید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، انجمن منتقدان فیلم آفریقایی آمریکایی اعلام نمود برنامه فیزیکی ۲۰۲۱ خویش را برای تجلیل از بهترین های تلویزیونی آفریقایی آمریکایی ملغا کرده و به جای آن این رویداد به صورت مجازی برگزار می گردد.
این تصمیم به علت افزایش مجدد انتشار کرونا با سویه دلتا اتخاذ شده است.
این انجمن روز گذشته اعلام نمود که برنامه تجلیل از نورمن لیر تهیه کننده سرشناس تلویزیونی را در برنامه سال جاری دارد تا با اهدای جایزه «افسانه» از وی قدردانی کند و این برنامه هم به صورت مجازی در ۲۱ آگوست برگزار می گردد.
گیل روبرتسون بنیانگذار و رئیس این انجمن از نورمن لیر بعنوان چهره ای یاد کرد که تأثیر شگرفی بر تولیدات تلویزیونی داشته و ردپای وی فراتر از زندگی این نسل رفته است.
وی اضافه کرد: لیر با استفاده از رسانه قدرتمند تلویزیون، دنیایی را که در آن زندگی می نماییم به مکان بهتری بدل کرده است و ما را وادار کرده تا به خانواده، فقر، ثروت، نژادپرستی و دیگر مفاهیم مهم فکر نماییم.
لیر که در ۹۹ سالگی هنوز فعال است سازنده سریال هایی چون «ماد»، «همه در خانواده»، «یک روز در یک زمان» و «دوران خوب» بوده و استفاده از بازیگران سیاهپوست نشان داده است که وی همواره به تنوع و حقوق فرهنگی احترام گذاشته است.
این تهیه کننده در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱ هم برای توجه به تنوع نژادی و فرهنگی در تولیدات تلویزیونی اش تجلیل شده بود. وی ۶ جایزه امی در کارنامه دارد.
پیشتر اعلام شده بود که در سومین دوره برگزاری این رویداد از استیو مک کویین برای تولید سریال «تبر کوچک» با اهدای جایزه ویژه قدردانی می شود.
واندا سایکس هم جایزه افتخاری ویژه را برای توجه به تنوع نژادی در تولیدات تلویزیونی می گیرد و مایکلا کوئل هم برای سریال کوتاه «ممکن است تو را نابود کنم» جایزه خلاقیت این انجمن را دریافت خواهد نمود.
جایزه بهترین تولید بین المللی هم به «لوپین» اهدا می شود که سریال موش و گربه ای از نتفلیکس است که با بازی عمر سای در پاریس ساخته شده است.


منبع:

1400/05/19
14:12:21
itemprop="bestRating">5
834
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد