وبلاگ آفتاب
نماینده ولی فقیه در استان كردستان:

تسلط معنوی از شاخصه های جهاددانشگاهی است

تسلط معنوی از شاخصه های جهاددانشگاهی است

به گزارش وبلاگ آفتاب کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان تسلط معنوی را یکی از شاخصه های جهاددانشگاهی دانست و اظهار داشت: در کارهای ارزشی و معنوی و خدمت کردن به انقلاب و دین فقط به خاطر تعهد اخلاقی کار انجام می گیرد و در برابر این خدمت نباید انتظاری از کسی داشته باشیم چونکه خدمت در جهاددانشگاهی در کنار علمی بودن، کمک به انسانیت است.


حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز، ۱۷ مردادماه در دیدار با جهادگران استان کردستان به مناسبت سالروز تشکیل این نهاد انقلابی اظهار نمود: طی ۱۳ سال قبل که در استانهای مختلف کشور مشغول عرضه خدمت بوده ام، ارتباط و تعامل خوبی با جهاددانشگاهی داشته ‍ ام.
وی جهاددانشگاهی را یکی از رویش های انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: همچنان که از عنوان این نهاد انقلابی پیداست، جهاد و دانشگاه ترکیبی از یک حرکت ارزشی، تلاش بدون منت با رویکرد علمی است که به لطف خداوند متعال به عینه مشاهده کردم که جهادگران جهاددانشگاهی جوانان زحمت کش و پرتلاشی هستند که در کنار انجام کارهای روتین خود درصدد توسعه و پیشرفت علمی کشور هم هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید براینکه هیچ گاه نباید در جهاددانشگاهی انگیزه را از دست بدهیم، بیان نمود: حضور در جهاددانشگاهی یک امر معنوی، ارزشی و متفاوت با سایر ادارات است چون که خدمت در این نهاد انقلابی ضمیمه اخلاقی و معنوی داشته و کارکنان آن باید یک فرهیختگی علمی و اخلاقی هم داشته باشند که این امر برآیند انگیزه خدمت در جهاد است.
وی تسلط معنوی را یکی از شاخصه های جهاددانشگاهی دانست و افزود: در کارهای ارزشی و معنوی و خدمت کردن به انقلاب و دین فقط به خاطر تعهد اخلاقی کار انجام می گیرد و در برابر این خدمت نباید انتظاری از کسی داشته باشیم چونکه خدمت در جهاددانشگاهی در کنار علمی بودن، کمک به انسانیت است.
پورذهبی ضمن اشاره به این که نباید به بسنده بودن فعالیت اکتفا کرد، اضافه کرد: جهاددانشگاهی کردستان باید همواره درحال بسط و گسترش فعالیت ها خود باشد و این نهاد انقلابی در استان منشاء کارهای ارزشی، علمی و بزرگی باشد که نمونه آن در سایر استانهای کشور وجود نداشته باشد.
وی با تاکید بر این که انسان باید همواره جویای موفقیت باشد، اضافه کرد: جستجوی موفقیت برای یک فرد یا تشکیلاتی می تواند آن فرد یا سازمان را فعال و پویا کرده و از روزمرگی و انجام کارهای روتین دور می کند و در نتیجه به موفقیت خواهد رساند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان، تعامل و ارتباط جهاددانشگاهی با مراکز دیگر در داخل و خارج استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار نمود: ارتباط با مراکز دیگر هم می تواند به جهاددانشگاهی در رسیدن به پیشرفت و توسعه کمک نماید و هم این نهاد انقلابی به این مراکز در رسیدن به پیشرفت کمک خواهد نمود.
وی در انتها خاطرنشان کرد: امیدوارم جهاددانشگاهی و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در زمینه محتوایی به موفقیت هایی برسند که در سطح کشور ممتاز شوند.



منبع:

1400/05/17
18:06:49
itemprop="bestRating">5
1066
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد