وبلاگ آفتاب
با رونمایی از پوستر؛

پروژه برخط ماه و نوا ۲ كلید خورد

پروژه برخط ماه و نوا ۲ كلید خورد

به گزارش وبلاگ آفتاب پروژه برخط ماه و نوا ۲ با رونمایی از پوستر و موشن گرافی این رویداد موسیقایی برای اجرا در اواخر تیر سالجاری کلید خورد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، پوستر و موشن گرافی پروژه کنسرتهای آنلاین «برخط ماه نوا ۲» که توسط انجمن موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
این مجموعه از اجراها به صورت آنلاین توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی برگزار می گردد.
جدول و زمان بندی اجراها بعلاوه بسترهای پخش متعاقبا اعلام خواهد شد.
طراحی گرافیک پوستر این برنامه توسط استودیو بن انجام گرفته و موسیقی استفاده شده در موشن گرافی هم بخشی از رنگِ سه گاه از ساخته های ارشد طهماسبی است.
این فصل از برنامه ها در سه دوره توسط انجمن موسیقی ایران برنامه ریزی و به صورت ماهیانه اجرا خواهد شد. گونه های مختلف موسیقی همچون موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک غربی در این دوره در جدول برنامه ها گنجانده شده اند تا از حداکثر ظرفیت هنرمندان موسیقی در سه دوره برگزاری استفاده گردد.
مجموعه کنسرتهای آنلاین در ماه های خرداد، تیر و مرداد ۱۴۰۰ طبق جدول های اجرایی پخش خواهند شد.
اولین دوره مجموعه کنسرتهای آنلاین موسیقی دستگاهی به مدت پنج شب از ۱۶ تا ۲۰ مرداد با تمرکز بر موسیقی با کلام در سالن رودکی، نخستین دوره کنسرت آنلاین موسیقی نواحی ایران از ۲۳ تا ۲۶ مرداد کنسرت در بازار بزرگ ایران و دومین دوره کنسرتهای آنلاین موسیقی ایرانی روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۹ در تالار رودکی برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان این نوع از موسیقی قرار گرفت.

1400/04/23
18:34:05
itemprop="bestRating">5
915
تگهای خبر: آنلاین , پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد