وبلاگ آفتاب
بهره برداری از طرح های ملی معاونت علمی ریاست جمهوری

روحانی: توسعه و پیشرفت كشور از مسیر اقتصاد دانش بنیان است

روحانی: توسعه و پیشرفت كشور از مسیر اقتصاد دانش بنیان است

به گزارش وبلاگ آفتاب رئیس جمهوری اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش بنیان است و ما می توانیم فاصله خود با کشورهای پیشرفته را کم نماییم.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره برداری از طرح های ملی معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز هفتادوششمین نوبت بهره برداری ما است، اظهار نمود: ما مرکزی را برای همه شرکتهای دانش بنیان و شتاب دهنده این امر در هر استان شکل دادیم. ما مساله خودرو برقی و اتوبوس برقی و هم رصدخانه ملی را هم داشتیم که هرسه دارای اهمیت بسیار هستند.
وی اضافه کرد: در تاریخ ما رصدخانه مراغه زبانزد است و در این راه لازم بود حرکت نویی در کشور ما صورت گیرد که این امر با تأسیس این رصدخانه صورت گرفت. البته هفتاد درصد این طرح در دولت دوازدهم انجام گرفت و جزو کشورهایی هستیم که چنین رصدخانه بزرگی را دارا هستند.
رییس جمهوری با اشاره به اینکه رصدخانه ما جزو رصدخانه های مهم در منطقه است، اظهار نمود: این امر می تواند منجر به شناخت بیشتر ما از هستی بزرگ شود. خوشحالم در این سال های جنگ اقتصادی توانستیم مسیر علم و دانش را ادامه دهیم و متوقف نشویم.
روحانی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت کشور در همین مسیر اقتصاد دانش بنیان است. ما می توانیم فاصله خویش را با کشورهای پیشرفته کم نماییم.
وی اضافه کرد: امیدواریم افتتاح های امروز برای مردم مبارک باشد و تا آخر دولت بتوانیم هر هفته همین افتتاح ها را داشته باشیم.




منبع:

1400/04/07
13:59:49
itemprop="bestRating">5
822
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد