وبلاگ آفتاب
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خبر داد

رشد اعتبارات دانشگاه ها و مراكز پژوهشی، فناوری در برنامه ششم توسعه

رشد اعتبارات دانشگاه ها و مراكز پژوهشی، فناوری در برنامه ششم توسعه

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از رشد اعتبارات دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، فناوری در برنامه ششم توسعه اطلاع داد و اظهار داشت: سهم دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و فناوری در بودجه عمومی دولت روند صعودی داشته باشد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر محمد تقی نظرپور با بیان این مطلب اظهار داشت: این افزایش به نحوی بوده که اعتبارات هزینه ای دانشگاه ها ۱۴۶ درصد، مؤسسات پژوهشی ۱۴۷ درصد و پارک های علم و فناوری ۴۸۲ درصد رشد را نسبت به سال ابتدایی برنامه ششم توسعه نشان می دهند.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار نمود: بدیهی است کیفیت آموزش و پژوهش کشور رابطه تنگاتنگی با اعتبارات این حوزه دارد و افزایش بودجه عمومی حوزه آموزش عالی در تحقق اهداف اسناد بالادستی پژوهش و فناوری بسیار موثر است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی ابراز امیدواری کرد: با توجه ویژه به ارتقای کیفی آموزش عالی و نقش آفرینی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و فناوری در بخش های مختلف جامعه، حمایت مالی از این بخش افزایش پیدا کرده و سهم دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و فناوری در بودجه عمومی دولت روند صعودی داشته باشد.



1400/03/31
22:28:50
itemprop="bestRating">5
930
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد