وبلاگ آفتاب
در گزارش وبلاگ آفتاب مطرح شد؛

درخواست شورای صنفی اكران برای صبر بیشتر سینماداران تعطیل نكنید!

درخواست شورای صنفی اكران برای صبر بیشتر سینماداران تعطیل نكنید!

مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش ضمن اشاره به خبر تهدید سینماداران به تعطیلی در صورت عدم اکران فیلم جدید، از درخواست شورا برای به تعویق انداختن این تصمیم اطلاع داد.



مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خروجی جلسه امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه اظهار داشت: جلسه امروز شورا بازهم خروجی نداشت، چونکه همچنان تقاضایی از جانب سینماگران برای اکران نداشتیم. تمهیداتی برای ترغیب سینماگران به اکران آثارشان در نظر گرفته ایم که اجرایی شدن آن بستگی به خروجی جلسه ستاد کرونای سازمان سینمایی دارد که مقرر است فردا دوشنبه تشکیل گردد.
وی درباره خبرهای منتشرشده در خصوص تهدید سینماداران به تعطیلی در صورت عدم ورود فیلم جدید به چرخه اکران هم اظهار داشت: این مسئله از جانب برخی از سینماداران عنوان شد که ما از آنها خواسته ایم فعلا برای عمل به این تصمیم، دست نگه دارند تا نتایج اقدامات شورای صنفی نمایش مشخص شود.
شایسته درباره مباحثی که مقرر است در جلسه ستاد کرونای سازمان سینمایی مطرح شود هم توضیح داد: در این نشست خواسته های شورای صنفی اکران، سینماداران و پخش کنندگان را مطرح خواهیم کرد و در صورت رسیدن به نتیجه جزئیات آنرا اعلام خواهیم کرد.
دبیر شورای صنفی نمایش درباره نقش این شورا در زمینه ترغیب سینماگران به اکران آثارشان هم اظهار داشت: شورا برای اقدام در این حوزه احتیاج به پول و امکانات دارد. فعلا در حد برگزاری جلسات مباحثی طرح می شود که امیدواریم نتیجه داشته باشد.


منبع:

1400/03/31
09:30:28
itemprop="bestRating">5
876
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد