وبلاگ آفتاب

پویش رادیو سلامت برای واكسن ایرانی

پویش رادیو سلامت برای واكسن ایرانی

به گزارش وبلاگ آفتاب رادیو سلامت در تازه ترین اقدام دو پویش ملی توانایی ملی واکسن ایرانی و دستاورد علمی واکسن ایرانی، ویژه واکسیناسیون کرونا راه اندازی کرده است.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از فضای مجازی رادیو سلامت، این شبکه رادیویی با هدف ارتقای دانش مردم در حوزه سلامت و واکسیناسیون ایرانی مبادرت به برگزاری این دو پویش کرده است.
رادیو سلامت در جهت ماموریتی که برایش تعریف شده در مناسبت های مختلف، پویش هایی را برگزار می نماید و حالا با دو پویش ملی توانایی ملی واکسن ایرانی و دستاورد علمی واکسن ایرانی وارد میدان شده است.
این دو پویش همچون پویش های قبلی به همت گروه فضای مجازی رادیو سلامت برگزار می گردد و مردم می توانند با پیوستن به این پویش، تصاویری مرتبط به این پویش را به شماره ۰۹۰۵۳۹۷۵۷۴۰ ارسال نمایند. همینطور علاقه مندان می توانند به صفحه فضای مجازی رادیو سلامت به نشانی @radiosalamat رجوع کنند.
رادیو سلامت بعنوان یکی از شبکه های تخصصی معاونت صدا با شیوع این ویروس و پیش از آمدن به ایران در چارچوب برنامه های متفاوت، اطلاع رسانی و افزایش دانش جامعه را بعنوان اولویت اصلی در دستور کار خود قرار داد تا مردم نسبت به این ویروس که احتمال اپیدمی جهانی آن وجود داشت بدون آنکه وحشت زده شوند و رفتارهای هیجانی نشان بدهند به تغییر سبک زندگی توجه نمایند و راه های پیشگیری در رویارویی با کووید ۱۹ را بدانند.

1400/03/26
22:23:53
itemprop="bestRating">5
1075
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد