وبلاگ آفتاب
غلامرضا موسوی با مهر مطرح كرد؛

وزارت بهداشت برای واكسیناسیون سینماگران همكاری نكرد

وزارت بهداشت برای واكسیناسیون سینماگران همكاری نكرد

غلامرضا موسوی رئیس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینما از همکاری نکردن وزارت بهداشت در زمینه واکسیناسیون هنرمندان فعال در حوزه سینما اطلاع داد.



غلامرضا موسوی رئیس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه کنندگان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون هنرمندان در مقابل ویروس کرونا اظهار داشت: ظاهراً وزارت بهداشت در زمینه واکسیناسیون هنرمندان و سینماگران همکاری نکرده است. هم اکنون ۲ گروه از همکارانمان هستند که یک گروه جلوی دوربین هستند و کسانی که پشت دوربین فعالیت می نمایند، کسانی که جلوی دوربین قرار دارند طبیعتاً نمی توانند از ماسک استفاده کنند.
وی افزود: ما سعی کردیم تا حداقل هنرمندان جلوی دوربین واکسینه شوند تا دیگر شاهد ابتلای این عزیزان به ویروس کرونا نباشیم و تولیدات هم چه در حوزه سینما، سریال و شبکه نمایش خانگی متوقف نشود، اما متاسفانه وزارت بهداشت در این حوزه همراهی لازم را نداشت.
رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه کنندگان تصریح کرد: حتی برای هنرمندانی که بیماری زمینه ای هم دارند متاسفانه هیچ گونه امکاناتی برای واکسینه شدن آنها از جانب وزارت بهداشت فراهم نشده است، بعضی از همکاران ما تنها بر مبنای شرایط سنی توانسته اند واکسینه شوند، یعنی دوستانی که بالای ۷۰ سال سن داشته اند. ازاین رو هیچ امکانی برای واکسیناسیون هنرمندان وجود نداشته و متاسفانه این بی برنامگی وزارت بهداشت اهالی سینما را رنج داده است.
موسوی در انتها اظهار داشت: سینماگران در زمان تولید فیلمها، پروتکل ها را رعایت می کنند اما جلوی دوربین نمی توان از ویروس کرونا مقابله نمود. این امکان وجود دارد که یک نفر ناقل ویروس کرونا باشد و این بیماری را نشر دهد.


منبع:

1400/03/25
22:07:56
itemprop="bestRating">5
987
تگهای خبر: دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد