وبلاگ آفتاب
معاون آموزشی وزارت علوم:

ملاك ارزیابی دانشجویان نباید به امتحان آخر ترم منوط شود

ملاك ارزیابی دانشجویان نباید به امتحان آخر ترم منوط شود

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید براینکه ملاک ارزیابی دانشجویان ذنباید به امتحان آخر ترم منوط شود، اظهار داشت: اساتید باید در طول ترم ارزیابی مستمری از دانشجویان داشته باشند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر علی خاکی صدیق در آئین سنا (بزرگداشت مقام شامخ معلم ) و آئین ناب (نکوداشت استعدادهای برتر) اظهار داشت: خوشبختانه در دوران انتشار کرونا با توانمندی موجود در دانشگاه ها و تلاشهای صورت گرفته آموزش در دانشگاه ها تعطیل نشد.
وی با اشاره به اینکه تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد دانشگاه های کشور در آغاز کرونا زیرساخت های لازم را برای آموزش های الکترونیکی داشتند، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاشهای شبانه روزی همکاران ما در دانشگاه های مختلف این زیرساخت ها در دانشگاه ها فراهم و آموزش ها در بستر فضای مجازی ادامه پیدا کرد.
دکتر خاکی صدیق دانشگاه سمنان را همچون دانشگاه های موفق در برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی برشمرد و اظهار داشت: هر چند مشکلات زیرساختی در این حوزه وجود دارد اما خیلی از دانشگاه ها درمورد آموزش های مجازی وضع مطلوبی دارند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، او همینطور از تصویب نظام نامه آموزش الکترونیکی اطلاع داد و خاطرنشان کرد: با تصویب این نظام نامه از تجربیات و زیرساخت های مهیا شده در دوران پساکرونا هم بهره خواهیم برد.
معاون آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: ملاک ارزیابی دانشجویان نباید به امتحان آخر ترم منوط شود بلکه ارزیابی مستمر در طول ترم از اهیمت ویژه ای برخوردار می باشد و اساتید باید به این مورد توجه داشته باشند.



1400/02/29
12:00:58
itemprop="bestRating">5
994
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , دانشگاه , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد