وبلاگ آفتاب
با محوریت ماه مبارك رمضان؛

شروع مرحله نهم لیگ سرود

شروع مرحله نهم لیگ سرود

مرحله نهم لیگ سرود از پروژه های مرکز موسیقی مأوا با محوریت ایام گرامی ماه مبارک رمضان شروع شد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، مرحله نهم لیگ سرود با محوریت ماه مبارک رمضان و انتخاب سرود «بخشش» در این مرحله شروع شد.
قطعه در نظر گرفته شده برای این مرحله که با مدیریت مرکز موسیقی «مأوا» برگزار می شود، سرود «بخشش» است که فایل این اثر در دو گونه بی کلام و با کلام بوسیله فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته شده است.
بر اساس اعلام دبیرخانه لیگ سرود مهلت ارسال آثار از بیستم تا سی ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و خلاقیت و نوآوری مهم ترین مولفه گروه ها جهت شرکت در این بخش اعلام شده است.

«لیگ سرود» همچون پروژه های مهم مرکز موسیقی «مأوا» است که طی ماه های اخیر با مدیریت اجرائی موسسه «سفیر آفتاب» شروع شده است. پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان به نحو شایسته، افزایش رشد و توان گروه های سرودی، نشر سرود و سرودخوانی، کاهش هزینه های تولید سرود فاخر در گروه های سرود، معرفی گروه های سرود خلاق و با کیفیت، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با همه گروه های سرود در سراسر کشور و ارتقای سطح کیفی اجرای زنده سرود از مهم ترین اهداف این پروژه است.
غیر از هدایا و جوایز نقدی که برای گروه های شرکت کننده این لیگ در نظر گرفته شده، شرایط دیگری هم برای گروه های برگزیده سرود فراهم شده که طی آن به گروه های ممتاز از مزایای ساخت نماهنگ و گروه های دوم و سوم از مزایای ساخت تک قطعه بهره مند می شوند. این در حالیست که برگزاری کارگاه های آموزشی زیر نظر استادان و هنرمندان شناخته شده موسیقی، برای گروه های برگزیده یکی دیگر از کارهایی است که برای این پروژه ملی در نظر گرفته شده است.

1400/02/01
21:37:38
itemprop="bestRating">5
1160
تگهای خبر: آموزش , پروژه , فضا , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد