وبلاگ آفتاب

نحوه فعالیتهای پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس تا اطلاع ثانوی

نحوه فعالیتهای پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس تا اطلاع ثانوی

معاونت پژوهشی و فناوری طی اطلاعیه شماره ۲، نحوه فعالیتهای پژوهشی دانشگاه از تاریخ دوشنبه ۱۶ فروردین تا اطلاع ثانوی را اعلام نمود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با عنایت به اعلام استانداری تهران در خصوص وضعیت اخطار قرمز شهر و بر مبنای مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه، طی اطلاعیه شماره ۲ خود، نحوه فعالیتهای پژوهشی دانشگاه تا اطلاع ثانوی را به شرح زیر اعلام نمود:

بر این اساس تا اطلاع ثانوی وضعیت دانشگاه بر مبنای جدول پیوست، منطبق با شرایط سطح ۳ اعلام می شود. بنابراین فعالیت آزمایشگاه ها وفق سطح بندی اعلام شده به شرح زیر مدیریت شود.

۱- صرفا دانشجویان و پژوهشگرانی که مشمول شرایط سطح ۳ هستند، امکان حضور در دانشگاه و ورود به خوابگاه را خواهند داشت. لزوم دارد سایر دانشجویان پس از اعلام بازگشت به وضعیت سطح ۲ به دانشگاه و خوابگاه رجوع نمایند. اسکان متقاضیان در خوابگاه تابع قوانین و مقررات معاونت دانشجویی است.

۲- جدول زمانبندی بازگشت به دانشگاه مندرج در اطلاعیه شماره ۱ برای دانشجویان و پژوهشگران مشمول سطح ۳ همچنان به قوت خود باقی است. عرضه گواهی سلامت از پزشک محل سکونت به مسئول خوابگاه برپایه ابلاغ مدیریت سلامت و بهداشت الزامی است.

۳- صرفا دانشجویان و پژوهشگرانی که تا تاریخ صدور این اطلاعیه مجوز حضور در آزمایشگاه را دریافت کرده و مشمول سطح 3 هستند، مجاز به حضور در دانشگاه و آزمایشگاه ها هستند. زمان صدور مجوزهای جدید برای فعالیت در آزمایشگاهها متعاقباً و بعد از کاهش روند صعودی شیوع بیماری و اعلام وضعیت سطح ۲ اعلام می شود.

۴- کمیته های ایمنی دانشکده ها موظفند لیست مشمولین سطح ۳ فعالیت پژوهشی را تهیه و در اختیار مدیریت حراست، معاونت دانشجویی و معاونت پژوهشی دانشگاه قرار دهند. بنابراین لزوم دارد دانشجویان و پژوهشگران درخواست فعالیت در شرایط سطح ۳ را به صورت غیر حضوری از راه استاد راهنما برای معاون پژوهشی دانشکده ارسال نمایند. حضور در دانشگاه صرفا پس از صدور مجوز و با نظارت و هدایت استاد راهنما و کمیته ایمنی دانشکده امکان پذیر است.

۵- به منظور حفظ سلامت دانشجویان لازم است کمیته ایمنی دانشکده ها نظارت کاملاً سخت گیرانه بر فعالیت افراد در آزمایشگاه ها اعمال کنند. طی بازدیدهای سرزده در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل ها، مجوزها بلافاصله لغو خواهد شد.

۶- با عنایت به شرایط، برای دانشجویانی که با اعمال محدودیت ها از فعالیتهای پژوهشی میدانی و آزمایشگاهی محروم می شوند، دانشگاه به صورت متناسب افزایش مهلت تحصیل بدون احتساب در سنوات آموزشی و خوابگاهی و سایر موارد مرتبط، لحاظ می کند.

۷- فعالیتهای پژوهشی، آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه مشمول پروتکلهای ابلاغ گردیده به دانشگاه توسط مراجع ذی ربط می باشد و هر گونه تغییر در موارد ذکر شده از راه اطلاعیه های آتی ابلاغ خواهد گردید.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس جدول سطح بندی از راه لینک زیر قابل دسترسی است:

جدول سطح بندی





منبع:

1400/01/17
16:24:10
itemprop="bestRating">5
920
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , پژوهشگر , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد