وبلاگ آفتاب
جعفر دهقان با مهر مطرح كرد؛

آمادگی فیزیكی برای سریال دفاع مقدسی ایل دا

آمادگی فیزیكی برای سریال دفاع مقدسی ایل دا

وبلاگ آفتاب: بازیگر سریال ایل دا از سختی های این كار دفاع مقدسی و آمادگی فیزیكی برای ایفای نقش خود سخن گفت.



جعفر دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حضورش در سریال «ایل دا» كه در حوزه دفاع مقدس در حال تولید است، بیان كرد: هم اكنون حدود یك ماه و نیم است كه درگیر سریال «ایل دا» به كارگردانی راما قویدل هستم و حدود دو ماه دیگر امكان دارد سر كار باشم.
وی درباره فیلمنامه این سریال توضیح داد: «ایل دا» درباره اوایل جنگ است و كار متفاوتی است و فكر می كنم با تمام زحماتی كه بچه ها می كشند اگر تلویزیون حمایت كند و پرداخت ها عقب نیفتد اثری حرفه ای تولید خواهد شد.
دهقان درباره مسائل مالی اظهار نمود: همیشه دغدغه مالی وجود دارد و به صورت مثال گفته می شود فلان سكانس را نمی توانیم بگیریم چون ساخت و ساز می خواهد. علیرضا سبط احمدی در مقام تهیه كننده كلی از جیب خود گذاشته و مگر چقدر می تواند به تنهایی كار را پیش ببرد. اگر مقرر است كاری ساخته شود وقتی تصمیم می گیرند كمك كنند باید تولید به بهترین شكل صورت گیرد.
وی درباره سختی های این پروژه هم اظهار نمود: هر پروژه ای سختی های خویش را دارد اما این كار یكی از سختی هایش به لوكیشن های آن برمی گردد كه فضاهای كوهستانی دارد و یا باید با ادوات نظامی و تجهیزات مختلف كار نماییم. بخشی از كار هم به علت اینكه به ایل و طایفه های مختلف برمی گردد با اسب است و باید از آمادگی های فیزیكی لازم برخوردار باشیم.
بازیگر «ایل دا» در انتها درباره نقش خود هم اظهار نمود: من رئیس یك پاسگاه مرزی در پیش از انقلاب هستم و می توان گفت روایت متفاوتی از جنگ و دفاع مقدس را در این سریال شاهدیم.

1398/07/30
10:32:18
itemprop="bestRating">5
4519
تگهای خبر: بازی , پروژه , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد