وبلاگ آفتاب
مدیر شبكه نسیم در پاسخ به مهر:

خندوانه از این هفته به آنتن می رسد

خندوانه از این هفته به آنتن می رسد

وبلاگ آفتاب: محمد احسانی مدیر شبکه نسیم ضمن اعلام شروع پخش خندوانه از چهارشنبه این هفته، از پخش قسمت ویژه دورهمی با حضور احسان علیخانی در روز 30 اسفند و پس از سال تحویل آگاهی داد.


دریافت 32 MB
به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم روز گذشته یکشنبه ۱۷ اسفندماه به همراه تعدادی از مدیران این شبکه از پشت صحنه برنامه های نوروزی شبکه همچون «هوش برتر»، «شوتبال» و «کودک شو» بازدید کرد.
احسانی در قسمتی از بازدید روز گذشته درباره زمان پخش سری جدید برنامه «خندوانه» در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره زمان بندی شروع پخش سری جدید برنامه «خندوانه» اظهار داشت: تا حالا چند قسمت از برنامه «خندوانه» ضبط شده است و قسمت اول این برنامه از چهارشنبه ۲۰ اسفند روی آنتن می رود و به صورت هفتگی ادامه پیدا می کند.
وی همین طور درباره زمان پخش قسمت آخر «دورهمی» نیز عنوان کرد: فصل چهارم «دورهمی» به انتها رسیده است با این وجود قسمت آخر این مجموعه که احسان علیخانی میهمان آنست روز عید یعنی ۳۰ اسفندماه پخش می شود و پس از تحویل سال روی آنتن می رود.
مدیر شبکه نسیم درباره رعایت پروتکل ها در برنامه هایی که تماشاگر دارند مثل «خندوانه» توضیح داد: تماشاگران ماسک دارند و پروتکل ها رعایت می شود من قسمت اول برنامه را هم دیده ام و برنامه خوبی شده است. در این فصل خنداننده شو را هم داریم.
احسانی در آخر درباره فیلم های شبکه نمایش در روزهای نوروز ۱۴۰۰ نیز عنوان کرد: در شبکه نمایش فیلم های خوبی از جانب اداره کل تامین و رسانه بین الملل صداوسیما تهیه شده است. ۱۵ فیلم جدید داریم که از کشورهای مختلف است. همین طور بخش ویژه فیلم های نوستالژیک ایرانی هر روز ساعت ۱۳ روی آنتن شبکه نمایش می رود.


منبع:

1399/12/18
12:00:00
itemprop="bestRating">5
1251
تگهای خبر: هوش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد