وبلاگ آفتاب

زمان توزیع كارت آزمون دكتری

زمان توزیع كارت آزمون دكتری

وبلاگ آفتاب: سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ را اعلام نمود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰، بامداد روز جمعه مورخ ۱۵ اسفند ماه سال ۹۹ برگزار میشود. فرایند برگزاری آزمون از ساعت ۸: ۰۰ بامداد شروع می شود و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷: ۳۰ بامداد بسته خواهند شد، بنابراین متقاضیان باید پیش از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
کارت شرکت در آزمون متقاضیان از روز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه سال ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر رویی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. متقاضیان آزمون، جهت شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور رجوع و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (شامل نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و برپایه آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط رجوع کنند.
جهت شرکت در جلسه آزمون فوق همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و عرضه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به علت در اختیار نداشتن اطلاعات در ارتباط با شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی گردد، لازم است با رفتن به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین مبحث پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات در ارتباط با شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نمایند.
چنانچه کارت داوطلبان فوق دارای نقص باشد داوطلبان می توانند در ایام چهارشنبه مورخ۱۳ و پنجشنبه مورخ۱۴ بامداد ها از ساعت ۸: ۳۰تا ۱۲: ۰۰ و بعداز ظهرها از ساعت ۱۴: ۰۰ تا ۱۷: ۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.




منبع:

1399/12/03
23:28:20
itemprop="bestRating">5
1028
تگهای خبر: آموزش , اطلاعات , سازمان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد