وبلاگ آفتاب

اعطای تندیس زرین جشنواره سلامت محور به یكی از شركتهای دانش بنیان فعال در حوزه داروهای گیاهی

اعطای تندیس زرین جشنواره سلامت محور به یكی از شركتهای دانش بنیان فعال در حوزه داروهای گیاهی

به گزارش وبلاگ آفتاب در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور ایران یکی از شرکتهای دانش بنیان داروسازی فعال در عرصه تولید داروهای گیاهی موفق به کسب بالاترین امتیاز را در بین شرکتهای حاضر در این رویداد شد و تندیس زرین را دریافت کرد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور ایران با حضور دکتر برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با رویکرد ارتقای سطح بهداشت و سلامت در تولیدات و خدمات صنایع سلامت محور کشور با هدف شناسایی و تشویق شرکت ها و سازمان های متعهد به سلامت و معرفی آخرین دستاوردها برگزار شد.
در این جشنواره ۱۵۶ شرکت فعال در حوزه سلامت حضور داشتند که یکی از شرکتهای دانش بنیان فعال در عرصه تولید داروهای گیاهی توانست بالاترین نشان و امتیاز را کسب کند و در انتها از ۷۹ شرکت برتر با حضور مسئولین بخش سلامت کشور تقدیر گردید ضمن آنکه عنوان برتر شاخص تحقیق، پژوهش و نوآوری به این شرکت داروسازی اختصاص یافت و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کند.
این شرکت داروسازی تولیدکننده داروهای گیاهی و نخستین شرکت دانش بنیان دارویی در کشور است که در سال ۱۳۷۱ با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت جامعه تاسیس شد و الان با بیشتر از ۱۶۰ داروی گیاهی انسانی، ۱۴ قلم داروی گیاهی دامپزشکی همینطور با تولید انواع نوشیدنی و طعم دهنده های غذایی گیاهی پیشرو در این صنعت است.
واحد تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان هم در سال ۱۳۸۰ با هدف ایجاد داروهای تخصصی و تحقیقات پیشرفته در مورد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی با تمرکز بر تولید محصول با کیفیت، احیای طب سنتی و همینطور تاکید بر مصرف گیاهان بومی ایران تاسیس شد.



1399/11/30
18:13:34
itemprop="bestRating">5
951
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , تحقیقات , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد