وبلاگ آفتاب

برگزاری كارگاه های چاپ دستی در جشنواره هنرهای تجسمی فجر

برگزاری كارگاه های چاپ دستی در جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به گزارش وبلاگ آفتاب کارگاه های بخش چاپ دستی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هر روز از ساعت ۱۰ بامداد تا ۱۶ در موسسه فرهنگی هنری صبا برپا است.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی جشنواره هنرهای تجسمی فجر، این روزها در سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر کارگاه های چاپ دستی برپا است.
روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه آن الی وکیلی با عنوان آشنایی با لیتوگرافی کارگاهی را در حضور هنرجویان و علاقمندان این رشته برپا کرد. همینطور امروز جمعه ۲۴ بهمن ماه کارگاه تکنیک های کالکوگرافی با حضور مهدی گودینی در حال برگزاری است.
شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه کارگاهی با حضور احسان خاکسار با عنوان لینوکات، دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه کارگاهی با حضور فرشته متقی با عنوان کاغذ سازی و چهارشنبه و پنج شنبه ۲۹ و ۳۰ بهمن کارگاهی با حضور احمد وکیلی با عنوان چاپ خلاق در موسسه صبا و در کنار برگزاری نمایشگاه آثار چاپ دستی با عنوان عیدی سازی برگزار می گردد.
این کارگاه ها از ساعت ۱۰ بامداد برپا می شود و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.
حضور هنرجویان و علاقمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این کارگاه ها آزاد است.
سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تا ۳۰ بهمن ماه به کار خود ادامه می دهد و بازدید از نمایشگاه این جشنواره به صورت حضوری با رعایت پروتکل ها از ساعت ۱۰ تا ۱۸ هر روز و همینطور مجازی در دسترس می باشد.


منبع:

1399/11/24
23:08:39
itemprop="bestRating">5
1119
تگهای خبر: نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد