وبلاگ آفتاب

كار دنیا عكس شده خواننده بجای دستمزد، پول می دهد تا تیتراژ بخواند!

كار دنیا عكس شده خواننده بجای دستمزد، پول می دهد تا تیتراژ بخواند!

وبلاگ آفتاب: مهیار علیزاده با تاكید بر اینكه مسئله پرداخت پول توسط خوانندگان گمنام در قبال خواندن تیتراژهای تلویزیونی متاسفانه در موسیقی ایران وجود دارد، بیان كرد این اتفاق لطمه بسیار زیادی به این حوزه وارد میكند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از خبر آنلاین، موضوعی كه مدت هاست در چارچوب یك شایعه دهان به دهان می شود، بحث پرداخت پول توسط خوانندگان گمنگام در قبال خواندن تیتراژ برنامه ها یا یك سریال تلویزیونی است، موضوعی كه از نظر بسیاری عامل لطمه زننده به حوزه موسیقی است.
مهیار علیزاده، آهنگساز درباره این لطمه به خبرآنلاین اینطور اظهار داشت: «این مسئله وجود دارد، نمی توانم نمونه ای بگویم چون كسی را سراغ ندارم اما شنیده ام كه چنین اتفاقی رخ می دهد. بارها به من هم از جانب یكسری برنامه ها و تهیه كنندگان پیشنهاد شده است كه اگر خواننده ای در نظر داری كه این میزان پول پرداخت می كند ما حاضریم تا تیتراژ برنامه را به او بسپاریم.»
این هنرمند اشاره كرد: «این مسئله وجود دارد و حسابی هم به موسیقی لطمه می زند، چون افراد تخصص كافی را ندارند، تنها با در اختیار داشتن یك صدای معمولی پول خرج می كنند و تیتراژ یك كار را می خوانند و سپس در فضای مجازی هم تبلیغ می كنند و به خواننده ای تبدیل می شوند كه ریشه دار نیست و به تولید آثار بی محتوا می پردازد كه به گوش مخاطبان موسیقی كشور لطمه می زند.»
مشروح گفت وگوی مهیار علیزاده درباره وضعیت موسیقی و ترانه تیتراژهای تلویزیونی بخوانید.
۵۷۲۴۳


منبع:

1398/07/24
23:15:20
itemprop="bestRating">5
4570
تگهای خبر: آنلاین , فضا , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد