وبلاگ آفتاب

عرضه بیمه سرمایه گذاری برای پوشش ریسك از جانب صندوق نوآوری

عرضه بیمه سرمایه گذاری برای پوشش ریسك از جانب صندوق نوآوری

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی عرضه بیمه ریسک سرمایه گذاری را از خدمات جدید این صندوق نام برد و اظهار داشت: با این خدمت طی آن ریسک سرمایه گذاری حوزه های علم و فناوری پوشش داده می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا مرضیه شاوردی در رویداد تبادل فناوری پلیس هوشمند (ارائه نیازهای فناورانه) که پس از ظهر امروز به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، ضمن اشاره به سابقه تاسیس این صندوق با اشاره به اینکه نخستین تسهیلات آن در سال ۹۳ به شرکتهای دانش بنیان اعطا شد، اضافه کرد: خدمات این صندوق در چهار دسته "تسهیلات مالی"، "ضمانت نامه"، "سرمایه گذاری" و توانمند سازی" تقسیم بندی می شود.
وی افزود: در بخش خدمات صندوق در حوزه سرمایه گذاری خدمت جدید "بیمه ریسک سرمایه گذاری" تعریف شده و طی آن ریسک سرمایه گذاری حوزه های علم و فناوری پوشش داده می شود.
شاوردی، یکی از اقدامات حمایتی این صندوق را برگزاری رویدادهای فناورانه دانست و اظهار نمود: این رویدادها با هدف تقویت رقابت پذیری شرکتهای فناور، افزایش بهره وری، تأمین نیازهای فناورانه صنایع بزرگ، کاهش خروج ارز و ایجاد اشتغال پایدار برای دانش آموختگان برگزار می گردد.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری با تکیه بر اینکه این صندوق برای خدمات این صندوق مشمول طرف عرضه کننده فناوری و متقاضی فناوری است، خاطرنشان کرد: اعطای انواع ضمانت نامه ها، تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات بلاعوض دریافت استانداردها برای طرف عرضه کننده فناوری و اعطای تسهیلات لیزینگ و استصناع برای طرف تقاضای فناوری طراحی شده است.
شاوردی ضمن اشاره به برگزاری رویدادهای فناورانه در سال گذشته، تصریح کرد: پارسال تعداد ۱۴ رویداد با حضور ۱۱۵۰ شرکت و عرضه ۱۶۵۹ نیاز فناورانه برگزار شد که طی این رویدادها ۴ هزار و ۷۲۸ میلیارد تومان قرارداد و تفاهم نامه منقعد شده است.
به قول وی این رویداد در حوزه های رباتیک و هوش مصنوعی، کاشی و سرامیک، آتش نشانی، صنعت گاز، فولاد، صنعت خودرو، صنعت نفت، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیریت هوشمند پسماند، صنایع غذایی، تعمیر و نگهداری هواپیما و صنعت فرودگاهی بوده است.
شاوردی با تکیه بر اینکه امسال تعداد ۸ رویداد برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این رویدادها که در حوزه هایی مانند صنعت برق، کشاورزی، تجهیزات پزشکی، امنیت ارتباطات بوده تعداد ۲۸۴ نیاز فناورانه عرضه شده است.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، ضمن اشاره به برگزاری رویداد تبادل فناوری حوزه پلیس هوشمند اظهار داشت: در این رویداد ۷۰۰ شرکت فعال در این عرصه شناسایی شدند که از این تعداد ۶۳ شرکت برای انجام مذاکرات اعلام آمادگی کردند که در نهایت ۳۰ شرکت برای انجام مذاکره انتخاب گردید.
وی برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای فناورانه شرکتهای دانش بنیان را از دیگر برنامه های جنبی این رویداد نام برد و اظهار داشت: در این رویداد ۲۷ شرکت محصولات خویش را در زمینه هوشمندسازی پلیس ارائه کردند.
وی حمایت ۳۰ میلیون تومانی برای حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی و ۱۲۰ میلیون تومانی برای نمایشگاه های بین المللی را از دیگر خدمات این نهاد مالی نام برد.



1399/11/19
20:27:15
itemprop="bestRating">5
1234
تگهای خبر: آنلاین , خدمات , دستاورد , ربات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد