وبلاگ آفتاب

تحلیل موسیقی ۲ فیلم سینمایی در رادیو نمایش

تحلیل موسیقی ۲ فیلم سینمایی در رادیو نمایش

به گزارش وبلاگ آفتاب پنجم و ششم بهمن ماه، موسیقی ۲ فیلم مطرح تاریخ سینمای جهان با روایت مریم نشیبا در برنامه جعبه موسیقی رادیو نمایش تحلیل و بررسی می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، موسیقی فیلم «پیرمرد و دریا» روز یکشنبه پنجم بهمن ماه در برنامه «جعبه موسیقی» تحلیل می شود، «پیرمرد و دریا» به نویسندگی پیتر ویرتل و به کارگردانی جان اِستِرجِس با اقتباس از رمانی به همین نام توسط ارنست همینگوِی نوشته شده است، موسیقی این فیلم اثر دیمیتری تیومکین، آهنگساز و رهبر ارکستر نامدار اهل روسیه است.
موسیقی فیلم «دختری با گوشواره مروارید» هم که روز دوشنبه ششم بهمن ماه در «جعبه موسیقی» رادیو نمایش تحلیل می شود، اثر الکساندر دسپلا آهنگساز و رهبر ارکستر اهل فرانسه و برنده جایزه اسکار است.
داستان این فیلم درباره مردی است که حرفه او نقاشی روی کاشی است و در یک حادثه نابینا می شود، او به ناچار برای گذران زندگی، دخترش گِرِیت را به خدمتکاری می فرستد.
«جعبه موسیقی» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، نویسندگی صبا رادمان و با روایت مریم نشیبا هر روز ساعت ۱: ۳۰ صبح از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۳: ۳۰ است.

1399/11/05
01:01:49
itemprop="bestRating">5
977
تگهای خبر: جهان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد