وبلاگ آفتاب
به آهنگسازی امیرحسین سام؛

انتشار آلبوم سالارعقیلی بعد از ۱۹سال

انتشار آلبوم سالارعقیلی بعد از ۱۹سال

به گزارش وبلاگ آفتاب آلبوم می دانم که می آیی به آهنگسازی امیرحسین سام و خوانندگی سالار عقیلی که حدود ۱۹ سال پیش ساخته شده، بود در دسترس مخاطبان قرار گرفت.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، «می دانم که می آیی» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی انتشار یافته در بازار فروش محصولات این حوزه است که به آهنگسازی امیرحسین سام و خوانندگی سالار عقیلی انتشار یافته است.
این اثر حدود ۱۹ سال پیش در چارچوب یک مجموعه ساز و آوازی تولید شد و این دفعه تصمیم گرفته شده پس از دو دهه با عنوان «می دانم که می آیی» برای علاقه مندان موسیقی ایرانی منتشر شود.
به گفته نیما جوان پخش کننده اثر، این آلبوم به علت اینکه در سالهای دور ساخته شده اساسا از حال و هوای متفاوت تری با آثار فعلی سالار عقیلی برخوردار می باشد. تمامی کار آهنگ سازی و تنظیم این آلبوم توسط امیرحسین سام انجام گرفته و ترانه های آن هم از شفیعی کدکنی، مولانا و هوشنگ ابتهاج (سایه) سروده اند.
این آلبوم جزو نخستین آثاری است که این خواننده اجرا کرده و اساسا جذابیت بیشتری برای مخاطب خواهد داشت.
«برف نو»، «می دانم که می آیی»، «پیک سحر»، «شهر خاموش من»، «سلامی به ایران»، «مسافر»، «ساز و آواز ۱»، «ساز و آواز ۲» و «فرود به ماهور» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.
از سالار عقیلی طی روزهای گذشته آلبوم «از روزهای نبودن» به آهنگسازی هومن دهلوی فروزنده زنده یاد حسین دهلوی انتشار یافته که این اثر هم پس از انتشار با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است. این در شرایطی است که امیرحسین سام هم پیش از این آلبوم «آواز سکوت» با همراهی سینا جهان آبادی و اشکان کمانگری را منتشر نموده بود.

1399/11/01
12:04:58
itemprop="bestRating">5
1314
تگهای خبر: جهان , محصولات , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد