وبلاگ آفتاب

اكران آثار جشنواره فیلم كوتاه تهران از اول بهمن شروع می شود

اكران آثار جشنواره فیلم كوتاه تهران از اول بهمن شروع می شود

وبلاگ آفتاب: فیلم های راه یافته در بخش ملی و بین الملل سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در 2 بخش آنلاین و حضوری، از اول بهمن ماه شروع می شود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ستاد خبری سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره که به سبب محدودیت های ناشی از پاندمی ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، متوقف شده بود، از چهارشنبه ۱ بهمن ماه ۹۹ با اکران فیلم های کوتاه ر اه یافته در بخش ملی و بین الملل، در پردیس سینمایی ایران مال، از سر گرفته می شود و تا ۶ بهمن ماه ادامه می یابد.
آثار راه یافته به جشنواره سی وهفتم در ۲ بخش آنلاین که شامل قسمتی از فیلم های کوتاه با بیان تمایل و رضایت صاحبان این آثار و بخش حضوری شامل تمامی آثار راه یافته، با ۲۵ درصد ظرفیت سالن ها و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت های حفظ سلامتی اکران خواهند شد.
سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در تاریخ ۷ آبان ماه به سبب تعطیلی سینماها، با برگزاری نشست های تخصصی به صورت آنلاین، شروع به کار کرد و تا ۱۷ آبان ماه ادامه داشت.
بخش اکران جشنواره سی وهفتم از ۱ تا ۵ بهمن ماه ۹۹ برگزار می گردد و ۶ بهمن ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود اختتام خواهد داد.


منبع:

1399/10/21
20:46:13
itemprop="bestRating">5
1008
تگهای خبر: آنلاین
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد