وبلاگ آفتاب
در نشست مشترك وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رییس جهاددانشگاهی تاكید شد؛

حمایت وزارت ارشاد از فعالیتهای فرهنگی جهاددانشگاهی در روزهای كرونا

حمایت وزارت ارشاد از فعالیتهای فرهنگی جهاددانشگاهی در روزهای كرونا

به گزارش وبلاگ آفتاب در نشست مشترک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رئیس جهاددانشگاهی بر حمایت و مساعدت مالی از فعالیتهای فرهنگی دانشجویی و عمومی جهاددانشگاهی در روزهای کرونا، توجه بیشتر به اقتصاد فرهنگ و بهره مندی کارآموزان مجموعه های تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی تاکید گردید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، نشست مشترک دکتر سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارتخانه با دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، دکتر عیسی علیزاده و دکتر محمدصادق بیجندی، معاونان فرهنگی و آموزشی جهاددانشگاهی و دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید. دکتر طیبی در ابتدای این نشست مشترک، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای جهاددانشگاهی در حوزه های فرهنگی، آموزشی و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ارائه داد.

در ادامه با تایید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد تا این وزارتخانه از سازمان انتشارات جهاددانشگاهی جهت چاپ مجموعه کتاب بومی در زمینه آموزش زبان انگلیسی در کشور (Eight) حمایت های لازم را به عمل آورد.

هماهنگی جهت بهره مندی کارآموزان مجموعه های تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی و پشتیبانی از برنامه بزرگداشت شاه محمود نیشابوری با مشارکت معاونت هنری این وزارتخانه و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور و سازمان جهاددانشگاهی واحد خراسان رضوی از دیگر توافقات این نشست مشترک بود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در این جلسه مشترک بر حمایت و مساعدت مالی از فعالیتهای فرهنگی دانشجویی و عمومی جهاددانشگاهی در روزهای کرونا، توجه بیشتر به اقتصاد فرهنگ و پشتیبانی از پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و طرح های افکار سنجی و نظرسنجی بخصوص طرح های ارزشی و نگرشی توسط مرکز افکار سنجی ایسپا تاکید شد.







منبع:

1399/10/18
14:27:47
itemprop="bestRating">5
950
تگهای خبر: آموزش , اقتصاد , خدمات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد