وبلاگ آفتاب
پخش از رادیو و تلویزیون؛

مجریان و گویندگان رسانه ملی راوی قصه های حاج قاسم شدند

مجریان و گویندگان رسانه ملی راوی قصه های حاج قاسم شدند

به گزارش وبلاگ آفتاب شبکه رادیویی جوان با تولید و پخش ویژه برنامه عقیق و رفیق قصه های حاج قاسم سلیمانی را از زبان گویندگان و مجریان روایت کرد.


دریافت 39 MB
به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، ویژه برنامه تصویری قصّه خوانی «عقیق و رفیق» با حضور همه گویندگان رادیوجوان همچون هستی توکل، فاطمه عباسی، مهدی مفیدی، مصطفی خواجه حسینی و… ساخته شده است و همینطور چهره های نام آشنایی مثل امین زندگانی، نجمه جودکی، زهره سادات هاشمی در آن حضور دارند.
این ویژه برنامه به تهیه کنندگی زهره عبدالرحیم در گروه اندیشه شبکه رادیویی جوان ساخته شده است که به خوانش داستان هایی با مبحث شهید سلیمانی در چهل قسمت با مدت زمان دو تا سه دقیقه می پردازد و سیزدهم دیماه در نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها از شبکه رادیویی جوان و شبکه های سیما پخش خواهد شد.
«عقیق و رفیق» با همکاری مرکز بسیج سازمان صدا و سیما ساخته شده و در این برنامه، گوینده های رادیو داستان ها و خاطرات حاج قاسم را که در دو کتاب «سلیمانی عزیز» و «حاج قاسم» گردآوری شده است، بازخوانی کرده اند که در نخستین سالگرد این شهید پخش می شود.
این فیلم ویدئویی برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.
این شبکه رادیویی ترانه «تازه شروع شد» را به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با خوانندگی و اجرای تعدادی از گویندگان خود تولید کرده است که نماهنگ آن در این هفته از شبکه های سیما پخش و در فضای مجازی و شبکه های اینترنتی انتشار یافته است.
همچنین «یک و بیست»، «با تو، بی تو»، «تویی که نمی شناختمت» و چند مستند رادیویی دیگر، ویژه برنامه های شبکه رادیویی جوان هستند که در نخستین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی تولید و روانه آنتن شده اند.
برنامه های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می شوند.


منبع:

1399/10/13
23:02:45
itemprop="bestRating">5
1522
تگهای خبر: اینترنت , سازمان , فضا , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد