وبلاگ آفتاب

جشنواره بین‎المللی عكس سلامت روان فراخوان داد

جشنواره بین‎المللی عكس سلامت روان فراخوان داد

وبلاگ آفتاب: ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در سه بخش با موضوع آزاد، سلامت روان و کووید 19 انجام می شود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی جشنواره، ششمین جشنواره بین المللی عکس «سلامت روان» با ایجاد بستری جهت هم افزایی و هم فکری از منظر دیدگاه های متنوع فرهنگی می خواهد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه سبب ارتقا سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش فاکتورهای سلامت روان شود.
عکاسان و هنرمندان می توانند تا ۸ دی ماه ۱۳۹۹ آثار خودرا برای حضور در این رویداد به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.mentalhealthexhibition.ir ارسال نمایند.
این جشنواره مجموعاً ۹ هزار یورو جوایز نقدی دارد و در پنجمین دوره این جشنواره که انجام شد ۱۸۳۵۸ عکس از ۷۷ کشور دنیا ارسال و در معرض داوری قرار گرفت.
ششمین دوره جشنواره بین المللی عکس «سلامت روان» به دبیری محمدرضا صائینی با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با بهره گیری از هنر عکاسان ایران و جهان و بمنظور بازآفرینی و ارائه مؤثر موضوعات روان شناختی، توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.


منبع:

1399/09/16
12:49:24
itemprop="bestRating">5
1449
تگهای خبر: اینترنت , جهان , خدمات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد