وبلاگ آفتاب

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه بین المللی مطبوعات ایران در شیراز

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه بین المللی مطبوعات ایران در شیراز

به گزارش وبلاگ آفتاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته از بخش های مختلف تنها موزه بین المللی مطبوعات ایران در شیراز بازدید كرد و با فعالیت های فرهنگی، مطبوعاتی و هنری این موزه آشنا شد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از خبر آنلاین دكتر سید عباس صالحی تاسیس و راه اندازی این موزه را نشانه دغدغه و همت بلند مدیریت موسسه مطبوعاتی خبر و موزه مطبوعات حسین واحدی پور دانست و بازدید ازآن را فرصتی مغتنم و باارزش برای مشاهده سریع جهانی سرشار از تكاپوی مطبوعاتی توصیف كرد و اظهار داشت: این مجموعه گر چه گام های اولین فعالیت خودرا طی می كند اما چشم انداز خوبی را نشان داده است كه می توان از دریچه آن فراز و فرودها، تجارب و نوآوری های حوزه مطبوعات ایران وجهان را به تماشا نشست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی همین طور همت و اهتمام موجود در راه اندازی این مجموعه را ستودنی توصیف كرد.
دكتر صالحی همین طور از نمایشگاه«چهل سال انقلاب به روایت خبرجنوب» دیدن كرد و برگزار كنندگان آنرا مورد تقدیر قرار داد. گفتنی است، در این بازدید علی غیاثی مدیر كل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صابر سهرابی مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مهدی امیدبخش معاون فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، غلامرضا یوسفی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع و تعدادی از كاركنان این اداره كل سید عباس صالحی را همراهی می كردند.

1398/07/19
23:03:32
itemprop="bestRating">5
4449
تگهای خبر: آنلاین , جهان , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد