وبلاگ آفتاب

تسهیلات اقتصادی و رفاهی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برای مدافعان و حافظان سلامت

تسهیلات اقتصادی و رفاهی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برای مدافعان و حافظان سلامت

به گزارش وبلاگ آفتاب مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی ارائه خدمات متناسب با نیازهای مخاطبان را از اولویت های این مدیریت عنوان نمود و اظهار داشت: این تصمیم از آنجا گرفته شد كه طبق نتیجه نظرسنجی كه برای اولین بار بوسیله سامانه پیامكی این مدیریت انجام شده، ارائه خدمات و تسهیلات اقتصادی بعنوان اولویت نخست همكاران دانشگاه تعیین شد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، مهندس مهرداد اسماعیلی درباره اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی حوزه مدیریت امور رفاهی دانشگاه در وضعیت اپیدمی بیماری کووید۱۹، اظهار نمود: افزایش حق مسکن کارکنان، تخصیص تسهیلات خرید مسکن، تسهیلات خرید خودرو و تسهیلات خرید سیستم آموزش مجازی را بعنوان قسمتی از اقدامات جدید مدیریت امور رفاهی دانشگاه در وضعیت اپیدمی بیماری کووید۱۹ است.
وی همین طور برنامه ریزی در امتداد پیش گیری از شیوع این بیماری با ارائه خدمات متنوع رفاهی را از اهداف مهم این مدیریت عنوان نمود و ضمن اشاره به طراحی شعار این مدیریت مبنی «پیشگام در جهت ارائه خدمات رفاهی به همکاران بهشتی»، اظهار داشت: خدمات رفاهی دانشگاه در این ایام تا حد امکان به صورت کارت ورود و بلیت های الکترونیکی و تعریف کدهای تخفیف اینترنتی صورت گرفت که این مهم برای اولین بار صورت گرفت.
مدیر امور رفاهی با بیان اینکه خدمات ارائه شده این مدیریت، در سه گروه همکاران دانشگاهی، بازنشستگان و فرزندان آنها دسته بندی شده است، اظهار داشت: جلسات مختلفی با حضور کارشناسان ما در مدیریت امور رفاهی با هدف ارائه برنامه های مطلوب و کارآمد ویژه مخاطبان انجام شد تا بتوانیم خدمات مورد نیاز دانشگاهیان فرهیخته را به بهترین شکل ممکن فراهم نماییم.
طراحی خدمات رفاهی ویژه فرزندان و خانواده های بهشتی
اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه همراهی با خانواده های دانشگاهیان یکی دیگر از دغدغه های مدیریت امور رفاهی است، اظهار داشت: ارائه خدمات رفاهی به فرزندان و خانواده های کارکنان دانشگاه از مهم ترین برنامه های این مدیریت است و در همین راستا تا حالا خدمات گوناگونی به این عزیزان ارائه شده است.
وی ارائه شرایط ویژه بمنظور تسهیل دریافت تبلت، تلفن همراه، لپ تاپ و... جهت فرزندان کارکنانی که نیازمند آموزش مجازی در دوران تحصیل خود هستند را با همین هدف عنوان نمود و اظهار داشت: بازگشایی مهد کودک دانشگاه با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با هدف رفع دغدغه های همکاران کادر درمان یکی دیگر از اقدامات این مدیریت در این ایام بوده است.
دانشگاهیان پورتال مدیریت امور رفاهی را رصد کنند
وی در همین راستا یکی دیگر از اولویت های مدیریت امور رفاهی را اطلاع رسانی حداکثری عنوان نمود و اظهار داشت: تغییر منوهای پورتال مدیریت امور رفاهی و ارائه اطلاعات کامل در این پورتال به آدرس refahi.sbmu.ac.ir با هدف دسترسی آزاد اطلاعات رفاهی به مخاطبان و پیش گیری از مراجعه حضوری جهت دریافت اطلاعات، به روزرسانی و انتشار اخبار کلیه اقدامات مدیریت امور رفاهی با هدف اطلاع رسانی حداکثری در پورتال مذکور و پورتال معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، انجام مکاتبه با مدیران مراکز و اطلاع رسانی بوسیله سامانه پیام رسان اتوماسیونی مدیریت و سامانه ارسال پیامک انبوه با هدف پوشش حداکثری مخطبان ما از برنامه های مدیریت امور رفاهی صورت پذیرفته است.
اسماعیلی در ادامه اضافه کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته با این هدف مکاتبه با کلیه مراکز تابعه دانشگاه جهت معرفی و ستاندن مشخصات رابطین رفاهی مراکز بوده که برای اولین بار با راه اندازی شبکه اجتماعی رابطین مراکز، اقدامات رفاهی در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاع رسانی می شود.
ایشان سپس اجرای خدمات رفاهی به مناسبت های گوناگون را از دیگر برنامه های این مدیریت عنوان نمود.
مدیر رفاهی دانشگاه با بیان اینکه این مدیریت با هدف قدردانی از زحمات بهادار خانواده بزرگ دانشگاه و رفع گوشه ای از دغدغه های اقتصادی عزیزان مدافع سلامت، تسهیلات اقتصادی متنوعی را در شش ماه نخست سال ۱۳۹۹ ارائه داد، اظهار داشت: با هدف پاسخ به درخواست مخاطبان یکی از مهم ترین دغدغه های مخاطبان فرهیخته دانشگاه مسائل اقتصادی و دریافت تسهیلات در این حوزه بود؛ به همین مناسبت مدیریت امور رفاهی طی جلسات مختلفی در شش ماهه نخست سال، تفاهم نامه های مختلفی را با بانکهای سراسری همچون بانکهای صادرات، رسالت، کارآفرین و.. منعقد کرد. در همین بازه ۱۰۰۲ نفر از همکاران دانشگاه موفق به دریافت تسهیلات اقتصادی شدند، که این تسهیلات شامل وام قرض الحسنه، وام جعاله، وام خرید کالا، وام خرید ماشین و... بوده است.
وی در همین راستا از دریافت کلیه مدارک متقاضیان تسهیلات اقتصادی بانک قرض الحسنه مهر ایران و ضامنین، در این مدیریت بجای مراجعه حضوری آنان به بانک و ثبت نام اینترنتی کلیه متقاضیان دریافت تسهیلات اقتصادی بانک رسالت در امتداد پیش گیری از شیوع بیماری کرونا ویروس آگاهی داده و اظهار داشت: از دیگر اقدامات این مدیریت در زمینه ارائه تسهیلات اقتصادی می توان به اجرای طرح «ارزش گذاری سلامت –طرح صبا-» بانک کارآفرین با هدف ارائه تسهیلات اقتصادی ویژه و کم بهره ویژه مدافعان و حافظان سلامت برای اولین بار در دانشگاه آگاهی داد.
افزایش سقف مساعدت دانشگاه در پرداخت بیمه تکمیلی بعد از پنج سال
اسماعیلی ضمن اشاره به خدمات حوزه بیمه مدیریت امور رفاهی اظهار داشت: این مدیریت در ابتدای سال جاری قراردادی را جهت پوشش بیمه تکمیلی درمان کارکنان دانشگاه با شرکت خدمات بیمه ای فرجام پوشش( بیمه ایران) منعقد کرد که بیمه مذکور سه طرح ( الف، ب، ج) را پوشش می دادکه مخاطبان دانشگاهی می توانستند هر یک از طرح ها را بر حسب نیاز انتخاب کنند. این بیمه با بیش از ۱۵۰۰۰ مرکز درمانی، مطب، کلینیک و... طرف قرارداد بوده و خدمات آن لاین قابل قبولی را به مخاطبان ما ارائه می دهد.
وی ادامه داد: در همان ابتدای قرارداد مبلغ مساعدت دانشگاه در پرداخت بیمه تکمیلی افزایش پیدا کرد، که این مساله شامل تمامی افراد متقاضی بیمه تکمیلی و افراد تحت تکفل آنان بود. یکی دیگر از اقدامات مدیریت امور رفاهی دانشگاه در زمینه خدمات بیمه ای افزایش سقف بیمه عمر و حوادث کارکنان(اجباری) دولت بود.
مدیر امور رفاهی تصریح کرد: بمنظور همکاری هرچه بهتر با همکاران خدوم مراکز درمانی و بیمارستان ها که از مراکز اصلی پذیرش بیماران کرونائی هستند، شرکت سهامی بیمه ایران، مبادرت به استقرار نمایندگان خود در بیشتر حوزه های تابعه دانشگاه کرد و باتوجه به این که در زمان شیوع انواع اپیدمی آزمایش های مختص به این بیماری در تعهد هیچ بیمه گری نیست و نظر به نیاز کارمندان دانشگاه خصوصاً همکاران دانشکده دندانپزشکی که بطور مستمر با مراجعین سالم در تماس اند، مطابق توافقات انجام شده با شرکت سهامی بیمه ایران، این شرکت کلیه آزمایشات مثبت کووید۱۹ و تکرار منفی آنرا تا سقف تعهد بیمه شده متقبل شد.
اسماعیلی در ادامه از تخصیص تسهیلات ویژه شرکت بیمه ایران تحت عنوان «حافظان سلامت» با هدف پوشش انواع بیمه ها ویژه همکاران دانشگاه آگاهی داد.
خبرهای خوبی از برنامه های متنوع رفاهی در راه است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیر امور رفاهی دانشگاه ضمن اشاره به برخی برنامه های آتی این مدیریت از پیگیری ها و مذاکرات صورت گرفته درباب انعقاد تفاهم نامه با شرکت های خودروساز آگاهی داده و اظهار داشت: علاوه بر این موضوع، مدیریت امور رفاهی با حمایت های معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، بعد از پنج سال حق مسکن کلیه کارکنان دانشگاه -به غیر از اعضای محترم هیئت علمی- را ۱۵ درصد افزایش داده و برای اولین بار وارد فاز تخصیص تسهیلات مسکن برای همکاران بهشتی شد؛ که به زودی در هر دو موضوع خبرهای خوبی را برای مخاطبان عزیزمان داریم.




منبع:

1399/08/27
12:36:36
itemprop="bestRating">5
1296
تگهای خبر: اطلاعات , اقتصاد , الكترونیك , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد