وبلاگ آفتاب
شورای متخصصان تشكیل می شود؛

بیانیه خانه سینما درباره شرایط بحرانی كرونا در پروژه های سینمایی

بیانیه خانه سینما درباره شرایط بحرانی كرونا در پروژه های سینمایی

وبلاگ آفتاب: هیات مدیره خانه سینما تشكیل شورایی از متخصصان و نمایندگان صنوف برای پشتیبانی از اعضای صنوف را در دستور كار قرار داد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی خانه سینما، هیات مدیره جامعه اصناف سینمایی تشکیل شورایی از متخصصان و نمایندگان صنوف برای پشتیبانی از اعضای صنوف را در دستور کار قرار داد.
در این بیانیه آمده است: «دامنه شیوع کرونا به صحنه های فیلمبرداری رسیده است. عوامل انسانی انواع تولیدات صنعت تصویر کشور شامل داستانی، مستند و انیمیشن در تولید آثار سینمایی، سریال، فیلم کوتاه و غیره در خطر هستند. جان تک تک نیروهای فیلمسازی به خصوص اعضای خانه سینما برای ما اهمیت دارد و در مقابل آنان مسئول هستیم. بنابراین به واسطه همین تعهد دستگاههای سیاست گذار، سرمایه گذار و تولیدکننده انواع صنعت تصویر را در قبال کسانی که در حرفه های مختلف فیلمسازی فعال می باشند بخصوص اعضای خانه سینما پاسخگو می دانیم.
هیات مدیره خانه سینما توجه به سفارش های ستاد مدیریت بیماری کرونا در کشور و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در کلیه پروژه ها را برای حفظ جان تمامی عوامل انسانی الزامی دانسته و در همین راستا و بنا به وظیفه ذاتی خود که پشتیبانی از اعضای جامعه اصناف سینمایی کشور است، تشکیل شورایی از متخصصین و نمایندگان صنوف در زمینه های مختلف فیلمسازی را در دستور کار خود قرار داده است.
این شورا با بررسی شرایط و امکانات لازم و همراهی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کشور اصول و تمهیدات شایسته را برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در بین عوامل فیلمسازی وضع خواهد نمود و خانه سینما مراکز و افراد ذیربط را موظف به اجرای آن و راهکارهای تبیین شده می داند.
قطعاً حفظ سلامتی اعضای خانه سینما همراه با عنایت به مشکلات حرفه ای و معیشتی آنان، با دقت و حساسیت لازم مورد نظر خواهد بود.


منبع:

1399/08/14
20:30:57
itemprop="bestRating">5
1425
تگهای خبر: پروژه , صنعت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد