وبلاگ آفتاب

بزرگداشت بازیگر جنایت بی دقت در جشنواره ایتالیا

بزرگداشت بازیگر جنایت بی دقت در جشنواره ایتالیا

وبلاگ آفتاب: بزرگداشت بابك كریمی برای یك عمر فعالیت سینمایی در جشنواره مدفیلم ایتالیا انجام می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی فیلم «جنایت بی دقت»، جایزه ویژه یک عمر فعالیت سینمایی در بیست و ششمین جشنواره «مد فیلم» ایتالیا به بابک کریمی اهدا خواهد شد.
همزمان با این اتفاق فیلم «جنایت بی دقت» در بخش مسابقه این جشنواره با یازده فیلم دیگر رقابت می کند و کریمی به معرفی آخرین فیلمی که آماده نمایش دارد، خواهد پرداخت.
در متنی که برای بزرگداشت بابک کریمی در کاتالوگ جشنواره نوشته شده، آمده است: «بابک کریمی پل ارتباطی میان فرهنگ مدیترانه است. پلی بر این دریای اتحاد بخش. او دوران کودکی خودرا میان رم و تهران گذراند و با کارگردانان بزرگ معاصر، از پیتر گرینوی و جیانی آملیو گرفته تا مارکو بلووکیو و برادران تاویانی کار کرد. او با عباس کیارستمی، کارگردانی که پروژه هایش زندگی بخش، هیجان انگیز، متعالی و عمیق بود برای همه زمان ها، همکاری مشترک قابل توجهی داشت. وقتی از جلوی دوربین رد می شود، خودرا به یک بازیگر بدیع و پرتحرک تبدیل می کند، توانایی عبور از سینمای هنری به کمدی عامه پسند و بهترین سریال های تلویزیونی را با انعطاف پذیری فراتر از حد معمول دارد. بابک در هر ژانری که کاوش می کند و در تمام داستان هایی که می گوید، همیشه می داند چگونه سینمایی را نشان دهد که قادر به از بین بردن موانع و پاک کردن مسافت ها است، بابک بطور مداوم خودرا در خط تازه ای می اندازد برای اینکه تقابل و تعامل همیشگی برایش اهمیت دارد و این همان چیزی است که بشریت را طی قرن ها تکامل داده. با جایزه یک عمر دستاورد هنری، ما در نظر داریم به بازیگری که با کار خود، نماینده ریشه ها، خانه ها و دنیای همیشه میزبان مدیترانه است، ادای احترام نماییم.»
جشنواره مد فیلم رم از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ آبان برگذار خواهد شد و بابک کریمی برای دریافت این جایزه به ایتالیا رفته است.
فیلم «جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی نگار اسکندرفر از محصولات موسسه فرهنگی هنری «کارنامه» است. این فیلم که امروز شنبه ۱۰ آبان ماه و با شروع به کار جشنواره توکیوفیلمکس در ژاپن روی پرده می رود، فردا یکشنبه ۱۱ آبان ماه در اختتامیه جشنواره ویناله حضور دارد و بعد از آن راهی ایتالیا خواهد شد.
پخش بین المللی فیلم را نسرین میرشب از کمپانی دریم لب برعهده دارد.


منبع:

1399/08/10
11:25:10
itemprop="bestRating">5
1499
تگهای خبر: بازی , پروژه , دستاورد , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد