وبلاگ آفتاب
سینما نیازمند تجدید حیات؛

جنیفر آنیستون هم در مقابل مارول ایستاد، سینما تنزل كرده است

جنیفر آنیستون هم در مقابل مارول ایستاد، سینما تنزل كرده است

وبلاگ آفتاب: به دنبال انتقادهایی كه اخیرا درباره دنیای مارول و فیلم هایش انجام شده، جنیفر آنیستون جدیدترین چهره ای است كه معتقد می باشد مارول، سینما را تنزل داده است.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، جنیفر آنیستون گفته معتقد می باشد مارول صنعت سینما را تقلیل داده است.
این سخنان بعد از آن بیان شده كه مارتین اسكورسیزی فیلم های مارول را به پارك های موضوعی تشبیه كرد و گفت این فیلم ها سینما نیستند.
آنیستون در گفت و گو با ورایتی و در پاسخ به سوالی مبنی به این كه چه شد كه باردیگر به تلویزیون برگشت، بر نقش شبكه های اینترنتی و تاثیر آنها بر برنامه های تلویزیونی حرف زد و گفت آنها برنامه های باكیفیتی تولید كردند كه سبب شد تا تلویزیون متحول شود و همین بود كه فكر كردم این آثار از كارهای اخیر من بهترند.
وی همین طور درباره تغییر چشم انداز در صنعت سینما حرف زد و گفت مارول جایگزین نگاه درست درباره سینما شده است.
بازیگر سریال «دوستان» كه بعد از چندین سال با «برنامه صبحگاهی» اپل به تلویزیون بازگشته، فیلم های مارول را سبب نبودن فیلم های خوب در سینما دانست.
وی اضافه كرد: با وجود فیلم های پرخرج مارول برای من كه تمایلی به بازی در كنار پرده های سبز ندارم، انتخاب ها مدام در حال كاهش هستند.
وی اظهار داشت: نگاه می كنی و می بینی كه همه چیز دارد محدود و محدودتر می شود و فیلم های بزرگ مارول باقی مانده است.
آنیستون تصریح كرد كه دوست دارد به دوره فیلم های مگ رایان برگردد و اضافه كرد: فكر می كنم خیلی خوشایند باشد كه به یك سالن سینما بروی و یك گوشه دنج بنشینی. فكر می كنم به یك تجدید حیات نیاز داریم. بگذارید فیلمی مانند «شرایط مهرورزی» باردیگر ساخته شود. فیلم هایی مثل «فرانكنشتاین جوان»، «بهشت می تواند صبر كند»، «دختر خداحافظی» و «زین های شعله ور».
این در حالی است كه بعد از سخنان اسكورسیزی، ادوارد نورتون هم به دفاع از وی برخاست و این فیلم ها را نازل خواند و در مقابل رابرت داونی جونیور گفت این فیلم ها از نظر وی سینماست.


منبع:

1398/07/18
14:21:41
itemprop="bestRating">5
4633
تگهای خبر: اپل , اینترنت , بازی , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد